تعداد بازدید: 5852

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387-0:0

رييس دانشگاه مازندران،استاد نمونه كشور شد

طي مراسمي با حضور رييس جمهوري؛ از پروفسور قاسم عليزاده افروزي به عنوان استاد نمونه كشور قدرداني شد.


 دكتر قاسم عليزاده افروزي- رئيس و عضو هيات علمي دانشگاه مازندران- به عنوان استاد نمونه كشور انتخاب شد و طي مراسمي از رييس جمهوري لوح قدرداني گرفت.

 همزمان با 12 اردي‌بهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و گرامي داشت مقام معلم طي آئيني از 22 عضو هيات علمي نمونه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي كشور قدرداني شد.

  در اين مراسم از پروفسور قاسم عليزاده افروزي رياضي‌دان و عضو هيات علمي دانشگاه مازندران نيز به عنوان استاد نمونه دانشگاه‌هاي كشور تجليل شد.

 گفتني است دكتر قاسم عليزاده افروزي استاد گروه رياضي دانشگاه مازندران، متولد سال 1339 شهرستان بابل است. از او صدها مقاله در مجلات معتبر بين‌المللي، Elseiver و ISI چاپ شده است.

 دكتر قاسم عليزاده افروزي تاليف 4 كتاب و استاد راهنماي ده‌ها تن از دانشجويان در مقاطع كارشناسي‌ارشد و دكتري، عضويت در انجمن رياضي آمريكا، عضو هيات تحريريه بيش از 6 نشريه بين‌المللي و داوري تعداد زيادي از نشريات رياضي بين‌المللي و پژوهشگر نمونه ملي در سال 85 را در كارنامه خود دارد. وي هم اكنون رئيس بسيج اساتيد دانشگاه مازندران، رئيس اتحاديه‌ دانشگاه‌هاي استان و رئيس دانشگاه مازندران است.

فرستنده: مديريت روابط عمومي دانشگاه امور رسانه‌هاي گروهي  (um@umz.ac.ir)


  • جمعه 1 بهمن 1395-23:4

    ایشون از بهترین اساتید ریاضی هستند...من که شخصا از تدریسشون لذت میبرم...عالی هستند.

    • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 0 1
      چهارشنبه 18 ارديبهشت 1387-0:0

      آقایان چرا از توانمندی فرزندان با سواد و متخصص ساروی که تجربه ملی و بین المللی نیز دارند مانند آقای جعفر قربانپور (www.jafarghorbanpour.com) که کاندیدای تایید صلاحیت شده مجلس هشتم نیز بوده اند در سطوح مدیریتی استان و کشور با توجه به اصل شایسته سالاری ، استفاده نمی کنید ؟! تا کی انتصابها باید سیاسی و جناحی باشد ؟! کسانی که توانایی نوآوری و شکوفایی دارند را به حاشیه نرانید ؟!
      با تشکر - شهروند ساروی

      • شنبه 14 ارديبهشت 1387-0:0

        به به خیلی ممنون...


        ©2013 APG.ir