تعداد بازدید: 3269

توصیه به دیگران 1

شنبه 21 ارديبهشت 1387-0:0

خوش چهره:کارنامه دولت در بخش مسکن موفق نيست

عضو  فراکسیون اصول گرایان مجلس هفتم در مازندران گفت:مسئولان کشور ما نتوانسته اند مصادیق عدالت واقعی را به طور صحیح و کامل در جامعه به اجرا در آورند .


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هفتم گفت: اداره نامناسب سیاست های مختلف پولی و مالی و جابجایی مکرر سیاست ها ، به جامعه زیان می رساند.

 دکتر محمد خوش چهره در نشست جهت گیری اقتصاد اصولگرائی که در دانشگاه مازندران برگزار شد گفت : مهمترین مسئله در بحث عدالت محوری ، واگذاری وظایف و مسئولیت ها به اشخاص کاردانی است که دارای سلامت نفس هستند.

وی با اشاره به این که اگر مسئولی توانایی به عهده گیری پست و مقامی را ندارد ، بی شک توانایی اداره مطمئن و دستگاه ها را نخواهد داشت افزود : این ناتوانی ها باعث سوء استفاده برخی سودجویان می شود .

عضو  فراکسیون اصول گرایان مجلس هفتم ادامه داد: اداره نامناسب سیاست های مختلف پولی و مالی و جابجایی مکرر سیاست ها ، به جامعه زیان می رساند.

خوش چهره مصادیق عدالت در دنیای کنونی به خصوص در قلمرو اقتصادی را نامناسب توصیف کرد و افزود : مسئولین کشور ما نتوانسته اند مصادیق عدالت واقعی را به طور صحیح و کامل در جامعه به اجرا در آورند .

نماینده مردم تهران در مجلس هفتم  گفت : بزرگ ترین چالش در سر راه عدالت این است افرادی که روش آنها عدالت محوری نیست از این واژه به نوعی بهره می برند و از سوئی دیگر افرادی که انگیزه الهی و ارزشمند دارند این ارزش ها را مبتنی بر درک صحیحی قرار نمی دهند که قطعاً تحقق عدالت ضربه خواهد خورد .

وی در خصوص توزیع ثروت و درآمد گفت : عدم توجه به نحوه توزیع ثروت و درآمد در جامعه موجب اختلافات طبقاتی و گسترش خط فقر می شود.

خوش چهره همچنین بسیاری از مشکلات اقتصادی موجود در دولت های پیشین و فعلی کشور را کم توجهی مسئولین به نحوه ناعادلانه توزیع ثروت و درآمد دانست .

خوش چهره با بیان مشکلات مسکن ، کشاورزی و صنعت کشور افزود : اگر رونقی در بخش های مسکن و صنعت و کشاورزی صورت گیرد هم رشد اشتغال در کشور روند صعودی خواهد داشت و هم توزیع عادلانه ثروت و درآمد انجام می شود .

وی با بیان این نکته که نباید فریب بازی نرخ رشد اقتصادی بالا را خورد، در خصوص توجه به بخش های اقتصادی صنعت و کشاورزی گفت : توجه بیشتر به بخش های کشاورزی و صنعت زنجیره ای و کارگاهی باعث افزایش تولیدات ناخالص ملی می شود که به صورت توزیع عادلانه ثروت و درآمد می باشد .

دکتر محمد خوش چهره همچنین درباره عواملی که باعث مفاسد اقتصادی در جامعه می شود خاطر نشان ساخت : مفاسد اقتصادی بحث بسیار پیچیده و جریان سازمان یافته ای است و در واقع استفاده از فرصت هایی است که برایش به وجود می آید .

خوش چهره با بیان اینکه یکی از چالش های اساسی فراروی مبارزه با تورم ، نبود نگاه سیستمی است افزود: افرادی که وارد میدان مبارزه با مفاسد اقتصادی می شوند ، باید دارای صفت های ویژه مانند (شجاعت ، بصیرت ، قاطعیت ، عدم وام دار بودن) باشند و اگر کسی که در مسیر عدالتدارای دارای این ویژگی ها نباشد ، قطعاً در عملکردهایش اثرات منفی بروز خواهد کرد .


وی در خصوص نقش دولت و مجلس در حل معضل مسکن گفت : فعالیت دولت و مجلس در این خصوص محدود است و بنده کارنامه دولت را به دلیل ایجاد آشفتگی در بخش مسکن که می توانست به وجود نیاید ، موفق نمی دانم.(isna)


  • پنجشنبه 14 خرداد 1388-0:0

    اقای دکتر خوش چهره شما با حمایت ناآگاهانه خود از احمدی نژاد در دوره قبل باعث پیروزی او شدید.شما مرتکب گناه کبیره شدید.شما در فجایعی که دولت نهم مرتکب شده سهم هستید.لعنت ابدی خدا بر خوش چهره .درود بر موسوی .سلام بر خاتمی


    ©2013 APG.ir