تعداد بازدید: 2801

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 12 خرداد 1387-0:0

شايد يکي را کشته باشم!

مردي که گمان مي کند در پي درگيري با يک جوان او را در درياي مازندران کشته است به پليس مراجعه و خود را تسليم کرد.


 اين مرد که رضا نام دارد روز يکشنبه با مراجعه به کلانتري 164 قائم تهران از درگيري اش با مردي در سواحل بابلسر خبر داد.

 او به افسرنگهبان گفت؛ جمعه گذشته براي استراحت و تفريح به بابلسر رفته بودم اما هنگامي که قصد داشتم براي شنا وارد دريا شوم مردي حدوداً 38 ساله به من نزديک شد و پس از چند دقيقه گفت وگو به من فحاشي کرد، من هم نتوانستم خودم را کنترل کنم و با او درگير شدم و به زد و خورد با يکديگر پرداختيم اما افرادي که کنار ساحل بودند ما را از هم جدا کردند و نزاع ما خاتمه يافت.

 حدود نيم ساعت از اين دعوا گذشته بود و من کنار دريا در حال استراحت بودم که آن مرد دوباره به من نزديک شد ابتدا تصور کردم باز هم قصد دارد با من دعوا کند اما او گفت آمده تا با من آشتي کند، من هم حرفش را باور کردم.

 چند دقيقه يي با هم به خوش و بش پرداختيم و بعد او پيشنهاد داد به شنا برويم. وقتي کمي از ساحل دور شديم او ناگهان به طرفم حمله و تلاش کرد مرا خفه کند اما من مقاومت کردم و در دفاع از خود چند لگد به او زدم. پس از اين اقدام در حالي که ترسيده بودم از دريا خارج شدم اما او همچنان در دريا ماند و هر چه به انتظار ايستادم به ساحل بازنگشت و فکر مي کنم وي را کشته باشم.

اين مرد ادامه داد؛ از آن روز تا به حال عذاب وجدان يک لحظه رهايم نمي کند و درگيري ام با آن مرد جلوي چشمانم است، به همين خاطر تصميم گرفتم خودم را معرفي کرده و ماجرا را براي پليس شرح دهم تا شايد از عذاب وجدان خلاص شوم.

در پي اظهارات رضا پرونده يي در دادسراي امور جنايي تهران تشکيل شد و در اولين اقدام بازپرس پرونده طي استعلامي از مقامات بابلسر از آنها در مورد کشف جسد در سواحل آن شهر توضيح خواست.

مسوولان منطقه نيز اعلام کردند تاکنون جسدي نيافته اند اما اين امکان وجود دارد که امواج دريا جنازه را به ساحل شهري ديگر منتقل کرده باشد.

 در ادامه بررسي ها مشخص شد متهم نيز بيماري رواني ندارد و در سلامت کامل اظهاراتش را مطرح کرده است.بنابراين گزارش اين پرونده براي تحقيقات بيشتر و رسيدگي نهايي به مقامات قضايي بابلسر تحويل داده شد.(etemaad )



    ©2013 APG.ir