تعداد بازدید: 2968

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 19 خرداد 1387-0:0

رياست کميسيون عمران مجلس در انتظار نماينده بابل

 اصولگرایان در تلاشند با ایجاد تفرقه در میان اصلاح طلبان و ترغیب یکی دیگر از اعضای ائتلاف اصلاح طلبان،باعث شکسته شدن رأی مهندس نریمان برای تصدي اين سمت شوند.


درحالی که ترکیب اعضای کمیسیون های مجلس هشتم تقریباً مشخص شده است، کمیسیون عمران نیز کم و بیش اعضای خود را شناخته است و رایزنی درخصوص ریاست این کمیسیون از هم اکنون آغاز گردیده است.

babol-nariman  خبر داد:در حالی که از مهندس محسن نریمان به عنوان بارزترین و شاخص ترین فرد برای تصدی این سمت یاد می شود، خبر رسیده است که اصولگرایان در تلاشند با ایجاد تفرقه در میان اصلاح طلبان و ترغیب یکی دیگر از اعضای ائتلاف اصلاح طلبان به کاندیداتوری برای ریاست کمیسیون عمران، موجب شکسته شدن رأی بالای مهندس نریمان و در نتیجه انتخاب کاندیدای اصولگرا برای این سمت شوند.

درحالی که عنوان می شد به علت حضور نریمان در کمیسیون عمران و سوابق وی از جمله 4 دوره نمایندگی مجلس و ریاست کمیسیون عمران در ادوار قبل، اصلاح طلبان شانس زیادی برای ریاست این کمیسیون دارند، چنانچه با تعدد کاندیدا از جناح خود مواجه شوند، مطمئناً این سمت را به راحتی و با خودزنی به اصولگرایان خواهند سپرد.

لازم به یادآوری است که در زمان ریاست مهندس نریمان در کمیسیون عمران مجلس، وي به عنوان بهترین رئیس کمیسیون و کمیسیون عمران نیز به عنوان بهترین کمیسیون مجلس معرفي شده بود.



    ©2013 APG.ir