تعداد بازدید: 3077

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 22 خرداد 1387-0:0

ارتباط ویژه توکلی و پالیزدار؟

 پالیزدار رئيس امور زيربنايي مركز پژوهش‌هاي مجلس ارتباط ویژه ای با احمد توکلی رییس این مرکز دارد.


گفته مي شود با وجود حمایت پالیزدار از اظهارات رییس جمهور در مورد مفاسد اقتصادی، ارتباط چندانی بین مجموعه ی دولت و پالیزدار نیست.

 توکلی از دوستان نزدیک پالیدار است که در مرکز پژوهش، پرونده های متعددی را در جریان «تحقیق و تفحص از قوه قضاییه» در اختیار پالیزدار گذاشته است.

شنيده شده اقدامات اخیر و انتساب پالیزدار به دولت برنامه ای از پیش تعیین شده بوده و  مرکز پژوهش ها نمی تواند منکر فعالیت گسترده پالیزدار در این مرکز شود.

گفته مي شود توکلی مایل به افشای نام برخی افراد نبوده و تنها خواستار افشای نام برخی چهره ها بوده است.

توکلی که در انتخابات گذشته به عنوان کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده بود اعلام کرده بود که برای مقابله با هاشمی رفسنجانی وارد میدان انتخابات شده است.

پالیزدار رئيس امور زيربنايي مركز پژوهش‌هاي مجلس ، مشاور کمیسیون اقتصادی مجلس و همچنین دبیر کمیته تحقیق و تفحص مجلس از قوه قضائیه بوده است.

این در حالی است که چندی پیش، مرکز پژوهش‏های مجلس شورای اسلامی اخبار مربوط به انتساب پالیزدار به خود را تکذیب و هرگونه انتساب یا سوء استفاده از عناوین این مرکز را قابل پیگرد قانونی دانست.(tiknews)


  • شنبه 25 خرداد 1387-0:0

    عدم اجرای نظام هماهنگ حقوق معلمان و عدم اجرای مصوبه مجلس توسط دولت نهم و قطع اضافه کار پرسنل اداری سازمان آموزش و پرورش مازندران و بحران امنیت شغلی با تورم موجود در جامعه در اثر سوء مدیریت و ضعف مدیریت استان و وزارت آموزش و پرورش ..........در دولت نهم که شعار معیشت و رفاه می داد و مورد حمایت آقایان بود !!!!! کپی فیش حقوقی پرسنل استانداری ، نمایندگان مجلس و وزارتخانه ها را در روزنامه ها چاپ نمایید ......؟؟؟؟؟؟؟

    • چهارشنبه 22 خرداد 1387-0:0

      مبارک باشد ....


      ©2013 APG.ir