تعداد بازدید: 2723

توصیه به دیگران 1

جمعه 24 خرداد 1387-0:0

شفقت:کوتاهي از ايران خودرو بوده است

استاندار مازندران گفت: معتقدیم ایران خودرو در عمل به تعهداتش برای ساخت کارخانه خورو سازی بابل-که از مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده - کوتاهی کرده  است.


 ابوطالب شفقت در پاسخ به انتقاداتی که به استانداری مازندران درخصوص عدم ساخت  کارخانه اتومبیل سازی در بابل که در سفر اول رئیس جمهور به عنوان یکی از مصوبات تصویب شد وارد شده بود،گفت : کارخانه ایران خودرو در بابل و در همان منطقه ای که کلنگ آن به زمین خورده و در آن مراسم نیز علی اکبر محرابیان وزیر صنایع حضور داشت ساخته خواهد شد.


وی یادآور شد : تاکنون هیئت موسس این پروژه با حضور نماینده تام الاختیار ایران خودرو تمام قطعه سازان مازندرانی تشکیل گردید و هم اکنون نیز به صورت جدی آن را پیگیری می کنیم .


وی با انتقاد از مسئولان ایران خودرو در خصوص تأمین این شرکت در عمل به تعهداتش تصریح کرد : معتقدیم ایران خودرو در عمل به تعهداتش کوتاهی کرده و به وظایف خود عمل نکرده است و به همین دلیل این مصوبه طبق برنامه زمان بندی پیش نرفته که باعث بروز شایعات در جامعه گردیده است.(isna)


  • فعال سیاسیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 25 خرداد 1387-0:0

    آقای جعفر قربان پور کارشناس شورای آموزش و پرورش و کاندیدای تایید صلاحیت شده نمایندگی مجلس هشتم از شهرستان ساری استان مازندران ، کارشناس ارشد امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی دوره ششم و از قهرمانان ورزش کشور و ... آمادگی خویش را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دولت دهم اعلام نمود . ایشان همچنین آمادگی خویش جهت مصاحبه مطبوعاتی ، تلویزیونی ، میزگرد احزاب برای بیان برنامه ها و دیدگاهها با توجه به تجربیات ملی خویش را ابراز کرده است . ازسایت اینترنت ایشان www.jafarghorbanpour.com دیدن فرمایید .

    • شنبه 25 خرداد 1387-0:0

      وطن یعنی اداره ، زیر میزی اگه بیشتر بدی ؛ بیشتر عزیزی !


      ©2013 APG.ir