تعداد بازدید: 2974

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 30 خرداد 1387-0:0

بخشدار:نان مرغوب است،خودم ديدم-مردم :نان نامرغوب است!

مردم كجور مازندران،بر خلاف نظر آقاي بخشدار، از نامرغوب بودن نان در اين منطقه گله مند هستند.


اهالي روستاي كندلوس کجور خواهان رسيدگي شوراي اسلامي كندلوس به وضعيت نامطلوب نان شدند .

جهانشير شيخ الاسلامي -رئيس شوراي اسلامي كندلوس- گفت:ما هم قبول داريم كه نانوايي كندلوس نان مرغوب نمي تواند پخت كند و اين امر ناشي از كيفيت آردي است كه به صورت سهميه به نانوايي كندلوس تعلق مي گيرد.

 وي گفت:مكاتباتي با بخشداري كجور و اداره بازرگاني نوشهر داشتيم و موضوع را به اطلاع آنها رسانديم كه متاسفانه تاكنون پاسخي داده نشده است؛از سويي ديگر همين موضوع را با بخشدار كجور در ميان گذاشتيم كه وي در اين باره گفت:نامرغوب بودن نان پخته شده در نانوايي كندلوس را قبول ندارم چرا كه بنده چندي قبل شخصا به منطقه كندلوس آمدم تا اين موضوع را پيگيري نمايم!

 شمسعلي نورمحمدي افزود: من خودم نان پخت شده در نانوايي كندلوس را از نزديك مشاهد کردم كه داراي مرغوبيت لازم بود!

 بخشدار كجور ادامه داد: از مردم كندلوس درخصوص مرغوبيت نان پرسيدم كه آنها در اين مورد رضايت داشتند.

 نورمحمدي در رابطه با نامه شوراي اسلامي كندلوس به بخشداري كجور در خصوص نامرغوب بودن آرد سهميه اي به نانوايي كندلوس گفت: عين نامه شوراي اسلامي كندلوس را به شوراي آرد و نان فرمانداري نوشهر كه آقاي شمس رياست آن را برعهده دارند ارسال نمودم ودر پي آن ايشان نيز در منطقه حضور يافته و از نزديك كيفيفت نان را مورد ارزيابي قرار دادند كه در نهايت ايشان نيز نان پخت شده در نانوايي كندلوس را مرغوب دانسته اند.

 بخشدار كجور ضمن بيان اينكه عده اي قصد بزرگنمايي در اين باره را دارند، افزود:ما دو نوع آرد با سبوس ۳  و ۱۴ درصد داريم كه به نانوايي ها داده مي شود و اين موضوع موجب تيره شده شدن اندك خمير نان مي شود كه طبيعي است.

 بخشدار كجور در پايان اظهار داشت: مشكل اصلي نانوايي كندلوس تمديد نکردن پروانه كسب مي باشد كه  مدت سه سال از پايان تمديد آن گذشته است.
محمدحسين ملايي كندلوسي - (mazandnews@yahoo.com)



    ©2013 APG.ir