تعداد بازدید: 3070

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 31 تير 1387-0:0

انتظارات ما

سخني با نخستين فرماندار فريدون کنار


پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و کش و قوس‌های زیاد در مورد تعیین فرماندار بالاخره آقای نیک نژاد به عنوان فرماندار فریدونکنار در دولت مهرورز معرفی شد.


این جانب بدون در نظر گرفتن مسئله مطرح شده در خصوص چگونگی انتخاب فرماندار وبه دور از هرگونه پیش داوری، وظیفه خود دانستم ضمن خیرمقدم به فرماندار محترم ، نکاتی را به ایشان متذکر ‌شوم:


1- آقای نیک نژاد امید است جنابعالی به عنوان یک مدیر دلسوز، منطقه را در خدمت به مردم، مدیریت کنید و مانع فزون‌خواهی افراد فزون طلب باشید و همه را در چارچوب قانون و شرع محترم شمارید. چرا که جناب عالی فرماندار دولتی هستید که خود را در برابر مردم پاسخگو می‌داند.


در صورت تحقق خواسته‌ی عمومی، از جانب ملت شریف و زحمتکش منطقه فریدونکنار نیز نجابت، محبت و حمایت را شاهد خواهید بود.

2- انتظار می‌رود مردم شریف منطقه با اتحاد و انسجام، مسؤولان صدیق را همراهی کنند و در ترقی و پیشرفت منطقه سهم خود را به خوبی ایفا نمایند و مردم و جوانان تحصیل‌کرده بیش از این به افراد فزون‌خواه که پیشرفت و آبروی منطقه را فدای خواسته‌های نفسانی خود می‌کنند، اجازه دخالت‌های فراقانونی را ندهند.

 انتظار می‌رودبرخي افزون طلبان برای رضای خدا مصالح منطقه را فدای منافع شخصی نکنند تا زندگی به کام مردم زحمت‌کش تلخ نشود.
بالاخره ما مسلمانیم و معتقدیم که روز واپسین خواهد آمد و ما باید پاسخگوی رفتار و انگیزه‌های خودمان باشیم که آن روز هیچ چیز غیر از عمل خداپسندانه دستگیر انسان‌ها نخواهد بود.


اندکی به اطراف و برخی از شهرها بنگریم می بینیم که چگونه مسؤولان با وحدت و هماهنگی خدماتی را به مردم و شهرستان خود به ارمغان آورده‌اند و ده‌ها و صدها جوان را به کار و زندگی مشغول کرده‌اند و چه پروژه‌هایی را به منطقه‌شان کشانده‌اند؟!

ولی متأسفانه در شهر ما برخی از عزیزان به جای تلاش و خدمت به منطقه و مردم شریف، فرصت خدمت را از خود و دیگران سلب می‌کنند؟!

اماانتظار ما از جناب فرماندار:
 شهرستان ما نیروی متخصص و فرهیخته فراوانی در اغلب نقاط کشور دارد. علی رغم تعلق خاطر و دلبستگی این عزیزان به پیشرفت و سعادت شهرستان خود، از دیدگاه ها ، تجربیات و تخصص آنها برای شناخت و درمان مشکلات اجتماعی فرهنگی اقتصادی و عمرانی شهرستان استفاده چندانی نمی شود.


لذا از فرماندار محترم انتظار می رود با شناسایی استعدادهای نهفته در بطن این جامعه و متشکل ساختن این نیروهای متخصص و فرهیخته ی عظیم و تشکیل سمینارهای منظم و هدفمند در جهت توسعه یافتگی و پیشرفت منطقه قدمهای مهّم و بزرگی برای توسعه ی همه جانبه ی شهرستان بردارند و از وجود بیشتر این افراد در طرح های مهم تولیدی و صنعتی و عمرانی و مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی داخل شهرستان استفاده نمایند.

بی شک هر تحولی بدون همکاری و همفکری و از آن مهمتر همدلی میان مدیران و مسئولان امکان پذیر نخواهد بود.

اراده‌ای جمعی در سطح تصمیم‌گیری و انسجام و اتحاد در میان مردم، پیش نیاز تحولی است که ما پیش رو داریم.(freidounkenariha)



    ©2013 APG.ir