تعداد بازدید: 4235

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 14 مرداد 1387-0:0

مشاور رييس جمهوري:داماد احمدي نژاد نيستم

 دکتر حسین زاده -مشاور رييس جمهوري-که از او به عنوان استاندار آينده گلستان نام برده مي شود،در اطلاعيه اي اعلام کرد:"طرح بی هنگام اخبار وشایعاتی را که به حرکت دولت کوچکترین اثری وارد نماید،به صلاح نمی دانم."


در پی درجی مطلبی با عنوان «استانداری گلستان به داماد خانواده احمدی نژاد رسید» در برخي رسانه هاي مجازي و جراید،حسین زاده مشاور رئیس جمهور نسبت به شایعات مطرح شده عکس العمل نشان داد و اطلاعیه ای صادر کرد.

 در بخشی از این اطلاعیه چنین آمده است: "این جانب شخصاً طرح بی هنگام اخبار، شایعات و مطالبی را که به حرکت دولت کوچکترین اثری وارد نماید به صلاح نمی دانم. لیکن در جهت تحقق حداکثری سیاست های کلان دولت، آمادگی کامل خود را برای انجام تکلیف در صورت تعیین در گلستان و یا هر نقطه دیگری از میهن اسلامی، اعلام می دارم

در مقدمه این اطلاعیه این طور آمده هست: "استان سر سبز گلستان که به تعبیر یکی از بزرگان دچار فقر سبز است، از مستعد ترین استان ها و بلکه با لحاظ نمودن تنوع اقلیمی -دریا، زمین های حاصل خیز و کوه های رفیع و سراسر سبز، کویر، جنگل ها و منابع طبیعی فراوان و...- استانی پر ظرفیت است."

به نوشته bareshnews دکتر حسین زاده در این اطلاعیه ضمن اشاره به این که «مانند هر گلستانی به توسعه همه جانبه استان گلستان فکر می کنم» آورده است: "در چند ماه اخیر ده ها تن از نخبگان، فعالان سیاسی - اجتماعی و مذهبی و صد ها نفر از دوستداران دولت اسلامی در تلاش صادقانه، به شیوه های مختلفی به ابراز عقیده و دغدغه های پاک خویش در خصوص اعمال مدیریت انقلابی و تحول گرا در گلستان پرداخته اند".

وی در بخش دیگری از اطلاعیه آورده است: "با احترام کمال و ادب به دوستان و مخاطبان عزیز و در عین تایید مبنا و خواستگاه موارد مورد اشاره، به مساعدت و همکاری همه جانبه مردم و نخبگان استان با مدیریت ارشد استان که به هر حال نماینده دولت اصولگرا در استان زر خیز گلستان می باشد تاکید دارم و با هر گونه اقدامی که به تضعیف جایگاه استاندار و در نتیجه تضعیف اعمال صحیح مدیریت و سیاست های دولت عدالت محور در استان بینجامد، شدیداً مخالفم. تعمداً تکرار می کنم برای رسیدن به توسعه ملی و یا استانی، همکاری مردم و مسئولین راهگشاست."

وي در بخش پایانی این اطلاعیه آورده است: "اینجانب شخصاً طرح بی هنگام اخبار، شایعات و مطالبی را که به حرکت دولت کوچکترین اثری وارد نماید را صلاح نمی دانم. لیکن در جهت تحقق حداکثری سیاست های کلان دولت، آمادگی کامل خود را برای انجام تکلیف در صورت تعیُّّن در گلستان و یا هر نقطه دیگری از میهن اسلامی، اعلام می دارم.

قابل ذکر است، وي متولد و رشد یافته  گرگان و دانشجوی دکتری علوم سیاسی گرایش امنیت ملی و مشاور رئیس جمهور است.

حسین زاده در تیم انتخاب وزراي دولت نهم نقش مهمی را ایفا نموده  و پس از آن با تشکیل کارگروه های ویژه تحولات استانی به ازاء هر استان، از وجود نخبگان در کار گروه استان مربوطه استفاده و طرح های زیادی را در جهت رشد و بالندگی استان ها تهیه نموده است.

لازم به ذکر است برخلاف شايعات،وي نسبت دامادی با داوود احمدی نژاد ندارد.

اما رضا مياندره-وبلاگ نويس گرگاني- چندي پيش يادداشتي در مورد اين شايعه نوشت که در بخشي از آن آمده:

... يک مطلب مهم در این خبر کوتاه خودنمائی می کند:آن هم جوانمرگی مدیریت های استان های شمالی است.جوانمرگی مدیریت ها در دولت نهم به امری عادی تبدیل شده است گو اینکه این اصل نه چندان درست جا افتاده است که با عوض شدن آدمها کارها روبه روال می رود.

می گویند هارون الرشید یک خواهر داشت بنام عباسه که به شدت به او وابسته و د لبسته بود. بهمین خاطر عده ای می گویند که وی را به عقد جعفر برمکی درآورد تا از سعادت دیدار همزمان هردو بهره مند باشد. اما برخی معتقدند که این عباسه سه شوهر کرده بود و هر سه شوهر در زمان حیات عباسه جان به جان آفرین تسلیم کردند. بهمین خاطر ابونواس یک شاعر خوش سخن در شعری امین پسر هارون را اندرز داده که هر کس را که می خواهی به هلاکت برسانی او را باشمشیر نکش بلکه او را به عقد عباسه درآور!!

الا قل لامین الله       و ابن القاده الساسه   

اذا ناکث سر           ک ان تفقدوه راسه

ولاتقتله بالسیف      و زوجه بعباسه

عوض شدن چندباره مدیریت ها نیز این امر را به ذهن متبادر می کند که نکند یکی از دلایل عزل و انتصاب ها در دولت نهم برکناری دائم العمر برخی از مدیران است و به همین دلیل چند صباحی آنان را به عقد این دولت در می آیند تا...



    ©2013 APG.ir