تعداد بازدید: 2594

توصیه به دیگران 1

شنبه 26 مرداد 1387-0:0

يک گام به پيش،دو گام به پس

جوانفكر -مشاور مطبوعاتي رئيس جمهوري-گفت:آقاي كردان بايد خودشان پاسخگوي مدرك تحصيلي شان باشند!


مطمئن باشيد كه اگر لازم شد، رئيس جمهور از مردم عذرخواهي خواهند كرد؛ ايشان پيشتر هم از مردم عذرخواهي كرده است و اگر لازم باشد در باره هر موضوعي، دست مردم را مي بوسيم و مي گوييم اشتباه كرديم.

جوانفكر گفت: آقاي كردان در سالهاي قبل از اين دولت مدرك مزبور را دريافت كرده‌اند و خودشان بايد در قبال مدرك مزبور پاسخگو باشند، ضمن اينكه مجلس شوراي اسلامي هم با وظايف قانوني خود آشناست.

 علي اكبر جوانفكر مشاور مطبوعاتي رئيس جمهوري در پاسخ به پيامهاي مخاطبان درباره جديدترين يادداشت وبلاگ خود (javanfekr.ir) درباره مسائل مطرح شده پيرامون مدرك تحصيلي علي كردان وزير جديد كشور اظهار داشت: آقاي كردان بايد خودشان پاسخگوي مدرك تحصيلي شان باشند.

وي گفت: اين مساله ربطي به دولت نهم ندارد و ما هر گونه رفتار خلاف قانون را از هر كس كه باشد مردود و مذموم مي دانيم.

 جوانفكر ادامه داد: بايد كمي صبر كنيم تا آقاي كردان مستندات بيشتري دال بر درستي و صحت مدرك خود را ارائه دهد. اگر مدرك ايشان واقعا جعلي باشد، هرگونه سوء استفاده از آن جرم است و بايد در دادگاه صالحه مورد رسيدگي قرار گيرد.

وي با بيان اينكه آقاي كردان هنوز فرصت دفاع از خود را دارند، تصريح كرد: سرنوشت اين انقلاب و نظام و دولت نهم به افراد گره نخورده است؛ مطمئنا اشتباه و خطا از هركس كه باشد پذيرفتني نيست و ما خودمان در موضع طلبكار هستيم، ما نيامده ايم كه نظام و مصالح نظام را فداي افراد كنيم؛ اين را از روز اول قبول نداشتيم و الان هم پاي آن ايستاده ايم.

مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور در پاسخ به يكي ديگر از مخاطبان خود كه از وي پرسيد در صورت اثبات جعلي بودن مدرك كردان آيا آقاي احمدي نژاد حاضر به عذرخواهي خواهد بود، گفت: مطمئن باشيد كه اگر لازم شد، رئيس جمهور از مردم عذرخواهي خواهند كرد؛ ايشان پيشتر هم از مردم عذرخواهي كرده است و اگر لازم باشد در باره هر موضوعي، دست مردم را مي بوسيم و مي گوييم اشتباه كرديم.

 جوانفكر خاطرنشان كرد: ايشان در سالهاي قبل از اين دولت مدرك مزبور را دريافت كرده‌اند و خودشان بايد در قبال مدرك مزبور پاسخگو باشند، ضمن اينكه مجلس شوراي اسلامي هم با وظايف قانوني خود آشناست.(farsnews)


  • شهروند طبریپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 28 مرداد 1387-0:0

    با سلام این چه آسمان و ریسمانی است که آقای جوانفکر!!! میکند؟ مگر مدرک آقای کردان دولتی است که دولتها باید پاسخگو باشند؟ یادم هست که سنگ بنای عناوین جعلی در انتخابات ریاست جمهوری سال 76 گذاشته شد که البته به موقع اصلاح شد اما از دولت آقای احمدی نژاد بعید بود که این گونه در دام بیفتد


    ©2013 APG.ir