تعداد بازدید: 2853

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 28 مرداد 1387-0:0

نماينده ساوه:با آمدن كردان نگراني هاي مان بر طرف شد

نايب رئيس كميسيون اصل نود گفت: صلاحيت كردان مشكلي ندارد و وي وزير كشور قانوني جمهوري اسلامي ايران است.


 اسلامي گفت: تضعيف جايگاه وزير كشور به عنوان رئيس شوراي امنيت كشور، حركت سياسي و حركت بر خلاف مصالح ملي است.

 حسين اسلامي، نائب رئيس كميسيون اصل نود مجلس شوراي اسلامي، در پاسخ به اين سوال كه كميسيون اصل نود نسبت به صلاحيت علي كردان قانع شده است، گفت: اين اظهارات غير رسمي است و بنده به عنوان نايب رئيس كميسيون اصل نود مي‌گويم صلاحيت كردان مشكلي ندارد و وي وزير كشور قانوني جمهوري اسلامي ايران است.

وي با انتقاد شديد از كساني كه رأي اعتماد مجلس به علي كردان را ناديده مي‌گيرند، اظهار داشت: بي‌اعتنايي به خرد جمعي و مخالفت با راي اعتماد اكثريت نمايندگان به وزير كشور، ظلم به قانون اساسي و تنزيل شأن مجلس است كه متاسفانه عده‌اي به آن بي‌توجهند.

نايب رئيس كميسيون اصل نود افزود: در بررسي صلاحيت كردان، موافقين و مخالفين صحبت‌هايي كردند و بالاخره مجلس راي تاييد به صلاحيت وي داد و اينكه عده‌اي به طرح مسائل واهي به دنبال تضعيف جايگاه وزير كشور به عنوان رئيس شوراي امنيت كشور هستند حركت سياسي و حركت بر خلاف مصالح ملي است.

نماينده ساوه و زرنديه افزود: از گذشته كردان را مي‌شناسيم و شهادت مي‌دهم كه فردي مؤمن، ديندار، خدا شناس، انقلابي و اصولگرا است كه براي خدمت به مردم سر از پا نمي‌شناسد.

وي در پاسخ به سوالي در خصوص اصالت مدرك دكتراي افتخاري كردان گفت: مخدوش بودن اين مدرك اثبات نشده و اساساً وي هم اكنون وزير كشور قانوني است و پرداختن به اين مسئله جزئي و حاشيه‌اي موجب شادي دشمنان نظام مي‌شود.

اسلامي با اشاره به انتخاب كردان به عنوان وزير كشور گفت: احمدي نژاد با معرفي كردان بينش بالاي سياسي خود را اثبات كرد، زيرا كردان فردي معتدل و جامع الاطراف است كه مي‌تواند همگرايي خاصي را در بين جريانات سياسي در كشور بوجود آورد.

وي تصريح كرد: ما با رفتن پورمحمدي بسيار نگران شديم كه سرنوشت وزارت كشور چه مي‌شود، اما با آمدن كردان نگراني هايمان بر طرف شد.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر جانبداري لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي از كردان گفت: اين حرف‌ها درست نيست، اتفاقاً من خودم از لاريجاني در خصوص رأي به كردان سوال كردم كه وي با بي طرفي خاصي گفت كه بنده نظري ندارم و هرچه نمايندگان مجلس تصميم بگيرند همان است. به نظر بنده عده‌اي با اين حرف و حديث ها قصد تخريب لاريجاني را دارند كه البته به بيراهه مي‌روند.(fasnews)



©2013 APG.ir