تعداد بازدید: 4280

توصیه به دیگران 1

شنبه 23 شهريور 1387-0:0

اعظم طالقانی:برای توجیه کارها حديث غلط مي سازند!

دبیر کل جامعه زنان ایران در بهشهر گفت: ما تنها با توانمندی نظامی نمی توانیم به قدرت تبدیل شده و توانمند شویم.


اعظم طالقانی در مراسم گرامیداشت یاد آیت ا... طالقانی در بهشهر افزود:هرگاه بتوانیم حداقل حقوق 50 میلیون نفر از ایرانیان را رعایت نموده و از تبعیض و عدم رعایت حقوق دیگران دوری کنیم موفقیت ما حتمی خواهد بود و جامعه ما از مشکلات و معضلات دور خواهد شد.

وی ادامه داد:ما در حال حاضر با رعایت نکردن حقوق دیگران در زندگی از بسیاری امکانات دور شده ایم و در این راستا جوانان ما با روی آوردن به اعتیاد ازدرون خالي شده اند.

وی گفت:جوانی که به فکر بهداشت جسمی و روحی خود نباشد نمی تواند برای جامعه فرد مفیدی باشد و در این راستا سیستم و مسئولین مربوطه که در حق جوانان ما اجحاف و کم کاری کرده اند مقصرند.

"طالقانی" افزود: باید با برنامه ریزی مناسب و مدون و توسعه آزمایشگاهها در کشور از هدر رفتن این جوانان و همچنین فرار مغزها در کشور جلوگیری کرد.

فرزند آیت ا.... طالقانی در ادامه یادآور شد: نظر آیت ا... طالقانی بر نظام شورائی و حاکمیت مردم بر سرنوشت شان بوده که تا آخرین لحظات نیز دغدغه مردم و مشکلاتشان را داشته اند و بر این عقیده بودند که نظام شورائی باید در تمام ساختار مملکت گسترش یابد.

وی با اظهار تاسف از جایگزینی بسیاری از احادیث غلط برای توجیه کارها در جامعه گفت:باید در این زمینه با رجوع به قرآن و آیات رهائی بخش از روایات و احادیث اشتباه خودداری کرده و با واقع بینی و مطالعه در قرآن که بخش عظیمی از آیات آن در رابطه با تاریخ،روابط اجتماعی و اخلاقی است به سعادت برسیم.(isna)


  • شنبه 30 خرداد 1388-0:0

    نظر اقای غلامحسین امیری نظری بسیار عامیانه و ناشیانه است چون خانم طالقانی
    نگفتند توانمندی نظامی لازم نیست بلکه
    فرمودند کافی نیست و توانمندی تنها در بعد
    نظامی توانمندی کاملی نیست که با نگاهی
    اجمالی به کشورها و افراد و نهادهای قدرتمند جهان صحت گفته ایشان کاملا" روشن و واضح میباشد که تواناییهای علمی
    و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و .... در معادلات بسیار پیچیده قدرت در جهان بسیار
    تاثیر گذار و تعیین کننده میباشند.

    • غلامحسين اميريپاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 25 شهريور 1387-0:0

      حرف اين خانم بسيار بي‌محتوا است اگر توانادي نظامي ما بالا بود هرگز جنگ 8 سال طول نمي‌كشيد اين خانم كه دم از آيات قران مي‌زنند مگر قرآن نمي‌فرمايد تا ميتوانيد قواي نظامي و ادوات نظامي خود را تقويت كنيد؟


      ©2013 APG.ir