تعداد بازدید: 3144

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 17 مهر 1387-0:0

مخالفان از قدرت مديريت كردان مي ترسند

يادداشتي از:عظيم محمد زاده


"چرا مخالفين وزير كشور در خصوص توانايي و عملكرد وي حرفي نمي زنند؟!

 از زمان مطرح شدن آقاي علي كردان براي وزارت كشور، مواضع تند و سرسختانه اي را از سوي جمعي با گرايش خاص سياسي در بين اصولگرايان شاهديم كه در طول عمر جمهوري اسلامي سابقه نداشته است.

مسائل مطروحه در خصوص احراز صلاحيت وي براي تصدي وزارت كشور بر خلاف رويه گذشته و حتي وزرايي كه همزمان براي وزارتخانه هاي ديگر مطرح شدند، هيچ ارتباطي به عملكرد گذشته وي در مشاغل عديده و حساس و نيز توانايي مديريت وي براي عهده دار شدن بزرگترين وزارتخانه نداشت؟

يكي از مسائلي كه در احراز صلاحيت وزرا مطرح مي شود، بحث تخصص است. آيا مخالفان در خصوص تخصص وي سخني راندهاند؟

آيا اطلاع از تحصيلات براي پي بردن به تخصص است يا صرفا"داشتن مدرك تحصيلي هدف است؟ آيا برخي از مخالفان كه زماني تصدي وزارتخانه اي را عهده دار بوده اند، در آن زمان داراي مدرك تحصيلي دانشگاهي بوده اند؟

اگر واقعا مخالفان كه برخي از آنها سابقه آشنايي ديرين با جناب كردان دارند و البته اختلافات ديرينه نيز دارند، قبلا اين مسائل را در خصوص آقاي وزير نمي دانستند؟ اگر مي دانستند، چرا وظيفه نظارتي خود را در زمان تصدي پستهاي حساس ديگر كه در همين چند سال اخير نيز بوده است، اعمال نكرده اند؟ آيا فقط اين مسائل در خصوص وزارت كشور مي تواند مطرح باشد؟

 آيا وظيفه نظارتي مجلس صرفا در هنگام راي به وزرا قابل اعمال است؟ آيا اين نظارت فقط در خصوص وزرا مصداق دارد و بر زير مجموعه آنها صادق نيست؟ اگر هست، پس چرا تاكنون بي توجهي شده است؟

و آيا و آياهاي ديگر... فكر كردن به سؤالات فوق مارا به حقيقت ناگفته اي رهنمون مي سازد كه همانا بر مذاق سياسي كاران تلخ است.

نكند اين همه مخالفت به خاطر ترس از قدرت مديريت آقاي كردان باشد؟ آيا ما وزارت كشور با اقتدار نمي خواهيم؟ پس چرا براي تضعيف آن از هر كوششي فروگذار نيستيم؟

نكند تمايلات و حب و بغضهاي شخصي دخيل در اين مخالفت ها باشد. از خداوند متعال مسئلت دارم كه هيچ بنده اي را حتي يك آن به حال خود وا مگذارد.


  • چهارشنبه 27 خرداد 1388-0:0

    یعنی اینقدر فکرت محدوده؟ تور و خدا با این نوشته هات مخت رو زیر سوال نبر.

    • علی نقی ذاکریپاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 22 مهر 1387-0:0

      اقای محترم بی اطلاع از واقعیت :جهت اطلاع حضرت اقا به اطلاع میرساند اقای توکلی سال 1353 دانشجوی مهندسی برق (الکترونیک)دانشگاه شیراز بوده که در همان زمان توسط ساواک از دانشگاه به زندان رفت. مرحبا بر مازند نومه ایها که اطلاعاتشان واقعا کامل است.

      • يکشنبه 21 مهر 1387-0:0

        خیلی پررویید

        • پنجشنبه 18 مهر 1387-0:0

          أفرين بر شما كه فهمیدید ماجرا چیه این توکلی وطن فروش زمان تصدی دو ماهه بر وزارت کار دیپلم ردی بود

          • جعفر قربان پورپاسخ به این دیدگاه 0 0
            پنجشنبه 18 مهر 1387-0:0

            با احترام
            اینجانب جعفر قربان پور پیشنهاد می نمایم جهت کنترل ترافیک محدوده خیابانهای اصلی منتهی به میدان ساعت و خیابان انقلاب ساری ( خیابانهای جمهوری اسلامی از دروازه بابل ، مدرس از سه راه کشاورزی ، 18 دی از شهدا ، قارن از پارکینگ عمومی و ...) محدوده طرح ترافیک مانند شهر تهران از ساعت 10 تا 13 صبح و از ساعت 17 تا 20 عصر (3 ساعت صبح و 3 ساعت عصر) برقرار شود و فقط اتومبیلهای حمل و نقل عمومی ( تاکسی ، اتوبوس ، آژانس ، اورژانس ها) و پلیس طی ساعت یاد شده اجازه ورود به محدوده طرح ترافیک ساری را داشته باشند . البته احداث فوری پارکینگهای عمومی چند طبقه با پرداخت تسهیلات بانکی میلیاردی بدون بهره از منابع دولتی به بخش خصوصی برای مردم و بازار و پارکینگ دولتی برای ادارات ، افزایش اتوبوس شهری ، توسعه کمربندیها ، پلهای روگذر و زیرگذر و ایجاد بازارهای جدید در حاشیه شهر باعث موفقیت طرح خواهد شد . با روند فعلی تولید حدود یک میلیون اتومبیل در سال و مراجعه هر روز کارمندان و مردم سراسر استان به ادارات کل و استانداری ، عبور مسافران کشور از شهرهای ساحلی به مشهد مقدس از مسیر ساری ،وجود شهرکهای صنعتی و بنادر ، حل مشکل فعلی و آینده ترافیک در ساری نیاز به عزم جدی و اعتبار ملی و اعتبار خاص استانداری ، ادارات کل و مناطق صنعتی که ترافیک دیگر شهرها را به خیابانهای ساری منتقل می کنند دارد . با تشکر از مدیریت محترم سایت مازند نومه

            • چهارشنبه 17 مهر 1387-0:0

              کردان مدیر فوق العاده قوی می باشدکه در نظام اسلامی منشاء خدمات ارزشمندی بوده است


              ©2013 APG.ir