تعداد بازدید: 2535

توصیه به دیگران 1

شنبه 27 مهر 1387-0:0

هيچ کس براي استقبال نيامد

دارنده مدال برنز رقابت‌هاي وزنه‌برداري پيشكسوتان جهان گفت: ضعف شديد مديريتي در ورزش وزنه‌برداري چالوس باعث عدم رشد رشته‌هاي مختلف ورزشي خصوصا وزنه‌برداري شده است.


عليرضا شيخ الاسلامي كندلوسي كه به همراه تيم ملي وزنه‌برداري ايران در رقابت‌هاي وزنه‌برداري پيشكسوتان جهان كه در جزيره كفالونياي يونان برگزار شده بود،موفق به كسب مدال برنز و سهميه ورودي المپيك سيدني 2009 استراليا در دسته 85 كيلوگرم شده،در گفتگو با ما اظهار داشت: پس از بازگشت از يونان، هيچيك از اهالي وزنه‌برداري براي استقبال حضور نداشتند و اين موضوع براي يك قهرمان ناراحت كننده است، چرا كه اين مقام شخصي نيست و متعلق به شهرستان، استان و كشور است.

وي با اشاره به كمبود امكانات در شهرستان چالوس اظهار داشت: پيشنهادهاي مختلفي براي مربيگري در سطح باشگاهي و ملي داشته‌ام، ولي ترجيح دادم در شهر خودم به انجام وظيفه بپردازم.

شيخ‌الاسلامي تصريح كرد: در اين مدت موفق شديم ملي‌پوشان زيادي مانند علي كيادليري، مهدي كوچ پيده و رضا عاشوري‌زاده را به ورزش كشور معرفي كنيم.

وي ادامه داد: اگر به پيشكسوتان توجهي نشود، چه كسي بايد قهرمان‌سازي كند؟

وي گفت:معتقدم كسي بايد در راس مديريت اين رشته ورزشي قرار گيرد كه خود ورزشي باشد.

شيخ الاسلامي با اشاره به رقابت‌هاي جهاني پيشكسوتان در يونان گفت: رقابت‌ها خيلي به هم نزديك بود، اما به لطف خدا توانستم در رده سني 40 - 45 سال با 13 نفر رقابت كرده و براي سومين بار متوالي مدال برنز را كسب كنيم و سهميه المپيك 2009 سيدني استراليا را از آن خود سازم.

محمدحسین ملایی کندلوسی - (mazandnews@yahoo.com)



    ©2013 APG.ir