تعداد بازدید: 2704

توصیه به دیگران 1

شنبه 27 مهر 1387-0:0

وقتي استاندار مواخذه مي کند

 شهردار بهشهر گفت: شتاب‌زده عمل كردن در نصب سرعت‌گير موجب شد تا از سوي استانداري مازندران مورد مواخذه قرار گيريم.


قاسم جعفري  گفت: در ايجاد و نصب سرعت‌گيرها در بشهر شتاب‌زده عمل كرديم و اين شهر بيشترين تعداد سرعت‌گيرها در مازندران را دارد. 
   
 

وي با اشاره به اينكه اساساً با ايجاد سرعت‌گير در محلات مخالفيم و از سوي ديگر مورد اعتراض موافقان يا مخالفان نسبت به عدم نصب سرعت‌گير در شهر هستيم، افزود: در تصادفي كه اخيراً با موتور سيكلت در نقاط داراي سرعت‌گير اين شهر اتفاق افتاد، همه شهرداري را مقصر اعلام كردند و از طرفي در برخي ديگر از تصادفات از عدم نصب سرعت‌گير شكايت دارند.


وي در خصوص قابل رويت نبودن كافي سرعت‌گيرها در شب كه به وسيله بتن و مواد آسفالته توسط شهرداري‌ و يا اهالي محل نصب مي‌شود، اظهار داشت: در صورت رنگ‌آميزي بايد هفته‌اي يك بار اين كار تكرار شود كه براي شهرداري مقرون به‌صرفه نيست.


شهردار بهشهر با اعلام اينكه سرعت‌گيرهاي پلاستيكي به دليل عمر كم و قيمت زياد نيز مقرون به صرفه نيست، تصريح كرد: برخي سرعت‌گيرهاي پلاستيكي كه در سطح شهر تخريب شده‌اند، اهالي محل دوباره نسبت به ساخت آن به صورت غير‌استاندارد اقدام كردند و در بروز حادثه نيز شهرداري را مقصر مي‌دانند.


جعفري با اشاره به اينكه در بارندگي‌هاي اخير در يك ماه گذشته بالغ بر 10 ميليارد به شهرداري خسارت زده شد، تصريح كرد: تنها 10 درصد آب‌هاي سطحي در مواقع سيل عبور مي‌كند و 90 درصد ديگر باعث آبگرفتگي معابر و تجمع در نقاط مختلف شهر مي‌شود.
وي يادآور شد: در توفان و سيل اخير 87 اصله درخت بالاي 50 سال و دو درخت با قدمت 400 سال از بين رفتند.(farsnews)


  • يکشنبه 28 مهر 1387-0:0

    با سلام. انتخاب شهردار غیر متخصص عواقبی بیش از این ندارد. بهشهر مرکز افراط و تفریط هاست. وقتی فرهنگ وجود نداشته باشد، سرعت گیرها فراوان می شود. شما را به خدا آقای شهردار را رئیس میانکاله بکنید چون بیش از آنکه به فکر شهر و خدمات شهری باشد به فکر جاده کشیدن و نصب توالت در منطقه ممنوعه میانکاله است و محیط زیست را تخریب کرده است. برای فرداها دعا بخرید نه ... .


    ©2013 APG.ir