تعداد بازدید: 2829

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 29 مهر 1387-0:0

يک نماينده:بعید می دانم در مسیر استیضاح کردان مشکلی پیش بیاید

 یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه انجام استیضاح وزیر کشور قطعی است رای آوردن استیضاح را قریب به واقعیت دانست.


پرویز سروری با اشاره به اینکه طرح استیضاح علی کردان وزیر کشور به هیئت رئیسه مجلس تحویل داده شده است بیان داشت: بعید می دانم در مسیر استیضاح کردان مشکلی پیش بیاید و قطعا در روز یکشنبه آینده این طرح اعلام وصول می شود و در مدت 10 روز نیز در دستور کار مجلس قرار می گیرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم در خصوص نتیجه احتمالی این طرح ادامه داد: تصمیم بر این است که استیضاح رای بیاورد و البته هنوز نمی توان در این رابطه پیشداوری کرد.

وی به mehrnews گفت: با توجه به آرای لرزان کردان در دریافت رای اعتماد اولیه و با توجه به مباحثی که بعد از آن مطرح شد و با عنایت به اینکه تعداد زیادی از کسانی که در روز برگزاری جلسه رای اعتماد به کردان رای مثبت دادند اینک از رای خود برگشته اند و قصد اصلاح دارند فضای مجلس به سمت رای عدم اعتماد به کردان وزیر کشور است.

از سوي ديگر يك عضو كميسيون فرهنگى مجلس شوراى اسلامى با بيان اين كه هيچ كس مخالف برخورد با بى صداقتى و كج رفتارى ها نيست، اظهار داشته است: در هيأت رئيسه مجلس افرادى داريم كه مدرك تحصيلى آنها جاى بررسى دارد.

مهدى كوچك زاده همچنين به iran-newspaper گفت: پرونده حاجى، وزير آموزش و پرورش دولت پيشين نيز كه مدرك تحصيلى اش را از دانشگاه هاوايى دريافت كرده، در حال بررسى در كميسيون اصل ۹۰ است.

وى با تأكيد بر اين كه با مسئله كردان بايد به اندازه خودش برخورد شود، بيان داشت: نبايد مشكل كردان به سندى براى چنگ انداختن به چهره اصولگرايان تبديل شود و من نيز با اين مسئله برخورد خواهم كرد.

كوچك زاده در نهايت اظهار داشت: بايد از احمد توكلى كه بحث مدرك كردان را مطرح مى كند، پرسيده شود كه چرا كردان را براى معاونت صدا و سيما معرفى كرده است.



    ©2013 APG.ir