تعداد بازدید: 2906

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 4 آذر 1387-0:0

بيمارستان ابدي

زن 30ساله بابلی براثر اشتباه كادر پزشكی و درمانی بيمارستان شهيدبهشتی بابل جان باخت.


،"فضل الله وكيلی راد "دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل مرگ اين زن را بر اثر بی احتياطی كادر پزشكی و درمانی تائيدكرد و گفت: "طيبه پورآخوند "كه چند روز گذشته برای عمل جراحی كيست سينه به بيمارستان شهيدبهشتی بابل مراجعه كرده بود به جهت انجام عمل جراحی،تشخيص بر بی هوشی وی داده شدكه به دليل بی توجهی كادر بيمارستانی ازنصب گاز(ان 2)بجای گاز اكسيژن برای بی هوشی استفاده شد.

وي با اشاره به اينكه نصب اين گاز باعث شدكه فرد بيمار به كما رفته و سپس جان خود را در صبح روز جمعه اول آذر از دست دهد افزود:‌ اين موضوع ازناحيه افرادی بصورت تلفنی به دادسرا گزارش شده است ولي از مسئولين بيمارستان برای مراجعه به دادسرا پيرامون شفاف كردن علت اين حادثه كسی به دادسرا مراجعه نكرده است.

وكيلي راد با بيان اينكه اين قضيه جهت رسيدگی به پليس آگاهی نيز ارجاع داده شده است خاطر نشان كرد : درحال حاضر جسد فوتي به جهت تعيين علت حادثه ازسوی پزشكی قانونی كالبدشكافی شد و جنازه برای كفن و دفن به خانواده آن مرحوم تحويل داده شد.

وي تصريح كرد:طی نامه ای به بيمارستان اعلام شده كه كادر پزشكی و درمانی مربوط به جان باختن خانم راجهت انجام تحقيقات معرفی نمايند تا در خصوص علت اصلی اين حادثه بررسی های لازم صورت گيرد.

دادستان عمومی و انقلاب بابل افزود: از رياست دانشگاه علوم پزشكی بابل انتظار داريم تاقبل از رسيدگی دادسرای عمومی و انقلاب و دادسرای نظام پزشكی،شخصا درجهت اعمال تنبيهات اداری و انظباطی كادرپزشكی و درمانی بيمارستان شهيدبهشتی اقدامات لازم را انجام دهد.

دكتر ابراهيم مكانيكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي بابل نيز خاطر نشان كرد: در پي بروز اين حادثه و اهميت اين موضوع براي دانشگاه علوم پزشكي دو كميته درمان و نظام پزشكي تشكيل شده است.(isna)


  • حسین صادقی‌مرشتپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 6 آذر 1387-0:0

    هوالعزیز
    این هم جای سوال دارد که با بودن چنین پایگاه خبری،که مازند نومه باشد، خبر را از قول ایسنا نقل نمایند!!


    ©2013 APG.ir