تعداد بازدید: 2786

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 6 آذر 1387-0:0

آن روز که پدربزرگ را کشتم!

با نقشه شوم نوه پسري، يك پيرمرد 70 ساله در بابل به قتل رسيد.


 ر - م 70 ساله اهل روستاي بالا مير كلا گتاب با نقشه شوم نوه پسري در منزل مسكوني‌اش به قتل رسيد.
غلامرضا عابدي- قاضي اين پرونده- گفت: نوه پسري اين پيرمرد 70 ساله كه به اتفاق چند نفر از هم‌كلاسيان دانشگاهش‌ از تهران و مشهد براي تفريح به بابلسر رفته بودند، به دليل مشكلات مالي نقشه سرقت طراحي كردند و با پيشنهاد نوه پسري، منزل پدر بزرگش را براي سرقت انتخاب مي‌كنند.


وي افزود: اين افراد شب هنگام به منزل پيرمرد مراجعه مي‌كنند و نقشه خود را اجرا كردند.
عابدي تصريح كرد: دو نفر از اين متهمان پشت در منزل كشيك كشيده و چهار نفر ديگر از طريق حياط همسايه وارد منزل پيرمرد شده و به دليل باز بودن در‌ آشپزخانه از طريق آشپزخانه وارد اتاق خواب شده و اقدام به بستن دست و پاي پيرزن و پير‌مرد مي‌كنند، اما از آنجايي ‌كه پير مرد در برابر آنها مقاومت كرده به وسيله پتو وي را خفه مي‌كنند.


عابدي تصريح كرد: قاتلان 250 كيلو برنج و مبلغ يك ميليون تومان وجه نقد از منزل پيرمرد سرقت كرده و متواري شدند.


وي افزود: نوه پيرمرد بعد از فرار از منزل يا يكي از بستگان خويش تماس گرفت و اظهار داشت پدر بزرگش دچار مشكل شده و به كمك نياز دارد اما قبل از رسيدن بستگان پير‌زن دست و پاي خود را باز كرد‌ و تلاش وي براي نجات شوهرش بي‌نتيجه ماند.


عابدي افزود: در حال حاضر دو نفر از جمله نوه پسري به اتهام قتل عمد و يك نفر به اتهام معاونت در قتل و اذيت و آزار دستگير شده و در بازداشت به سر مي‌برند.


وي خاطرنشان كرد: بر اساس هماهنگي به عمل آمده با دادسراهاي تهران و مشهد تلاش براي دستگيري چهار نفر از متهمان ادامه دارد.(farsnews)
 



©2013 APG.ir