تعداد بازدید: 3040

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 22 دی 1387-0:0

سکوت در مجلس ، مهره چيني در بابل

نماينده بابل براي اطرافيان خود پست و سمت پيدا مي کند!


از بابل خبر مي رسد يكي از نمايندگان اين شهر در مجلس شوراي اسلامي با زيرپا گذاشتن قانون تلاش مي كند افراد مورد نظر خود را به مسئوليت هاي مختلف برساند.

عده اي از اساتيد و اعضاي هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي بابل،ضمن اعتراض به دخالت هاي غيرقانوني اين نماينده مجلس خواستار برخورد با وي و جلوگيري از دخالت در عزل و نصب هاي اين دانشگاه شده اند.

اين اساتيد مي گويند درصورت ادامه اين دخالت ها نام و موارد دخالت هاي خلاف قانون اين نماينده مجلس را افشا خواهند كرد. گفتني است وظيفه نمايندگان مجلس قانون گذاري و نظارت بر حسن اجراي قانون است.(jomhourieslam)


  • دوشنبه 10 اسفند 1388-0:0

    واقعا ما باید چه قدر تحمل داشته باشیم.در مجلس به جای اینکه از حقوق مردمشان دفاع کنند یا به جون هم می افتند یا راه می افتندواسه پاچه خوری این شهر و اون شهر میرن یا هم شبیه الان

    • پشتبانی باشگاه خبری بابل BBNپاسخ به این دیدگاه 0 0
      پنجشنبه 26 دی 1387-0:0

      آقای نماینده خبر های زیادی از شما داریم وای که این خبر ها درج بشه !!!!!...

      • رحماني فيروزجاييپاسخ به این دیدگاه 0 0
        سه شنبه 24 دی 1387-0:0

        آقاي نماينده عزيز صحبت هاي حضرتعالي در حمايت از رئيس دانشگاه آزاد بابل قبل از مخالفت با انتخاب پسرعموي عزيزتان موجود است براستي حب دنيا چقدر!!!!!

        • شهروند طبريپاسخ به این دیدگاه 0 0
          دوشنبه 23 دی 1387-0:0

          با سلام
          در تعجبم از بابلي هاي عزيز كه با آن سابقه درخشان مذهبي و انقلابي چگونه در اين سالها حاضر شدند چنين مديري را در دانشگاه آزاد تحمل كنند!! در مورد آقاي نريمان هم بايد عرض كرد كه از وقتي كه ايشان پا به سن گذاشته ديگر آن نريمان اسطوره هاي ايران زمين را فراموش كرده است ياد طروات دهه شصت ايشان و مرحوم مجدآراء به خير !خدواند ايشان وهمه ما را بيامرزد!

          • دوشنبه 23 دی 1387-0:0

            بابا اصولگرایی یعنی به فکر 4سال دیگه بودن تا شما را متهم به نفاق نکردند دست بردارید

            • دوشنبه 23 دی 1387-0:0

              جاي تاسف است كه نماينده مجلس شان و مسيوليت خود را در حد انتصاب برخي طرفداران و هواداران خود در مناصب دست پنجم و بلكه بالاتر در شهرها و روستاها پاپين مي آورد. اگرچه با شناختي كه از سوابق و توان ناچيز اين آقاي نماينده وجود دارد انتظار بيش از اين نمي توان داشت. اين آقايان در سايز و قد و قامتي نيستند كه به مسايل و مشكلات جدي ممكلت بپردازند و براي آن در رادي يك نماينده پارلمان چاره اي بجويند!!!

              • دوشنبه 23 دی 1387-0:0

                اگر نماینده ای سراغ دارید که بعد از انتخابات و راه یافتن به مجلس برای اطرافیان خود پستی را انتخاب نکرد معرفی کنید.
                بهتر است به اطلاع بینندگان این سایت برسانم که رئیس فعلی دانشگاه ازاد بابل نزدیک به هفده سال بر میز ریاست این دانشگاه تکیه زده و قرار نیست به این زودی از جایش بلند شود.
                این نماینده هم طی یاداشتی از رئیس سازمان مرکزی دانشگاه ازاد پرسید چگونه است که یک شخص باید این همه سال در این پست بماند.
                و عده ای هم حق دارند که اعتراض داشته باشند،بالاخره این همه سال انها هم به نون و نوایی رسیده اند.
                جالبتر ان که نماینده دیگر بابل(اقای نریمان)برای پادرمیانی و ابقای اقای قلی پور(رئیس دانشگاه ازاد بابل)جهت عرض ادب خدمت اقای جاسبی رسید،البته به اتفاق اقای غفاریاری حاجی(عضو شورای شهر).
                حالا قضاوت با خودتان.
                به عنوان یک شهروند بابلی باید عرض کنم که همه اینها نشات گرفته از بازیهای سیاسی است که عزل و نصب های اداری را تحت الشعاع قرار میدهد.
                جالب است بدانیم که اقای نریمان همین خبر را در صفحه اول سایت خود قرار داده است و به نحوی خواسته.....


                ©2013 APG.ir