تعداد بازدید: 2787

توصیه به دیگران 1

شنبه 26 بهمن 1387-0:0

پیشنهاد رئیس مجلس برای تنبیه برادرش

 علي لاريجاني گفت:مجلس قانونی را تصویب  کند که بر اساس آن به ازای هر کلمه انگلیسی یک روز از حقوق برادر بنده کم شود!



باقر لاریجانی در مراسمی در دانشگاه علوم پزشکی تهران که با حضور بردار وی (علی لاریجانی) برگزار شد در سخنرانی خود مرتب از واژگان و اصطلاحات انگلیسی استفاده می کرد.

علی لاریجانی رئیس مجلس بلافاصله پس از سخنرانی برادر خود گفت: "مکشوف شد که آقای دکتر باقر خیلی از کلمات انگلیسی در سخنرانی های خود استفاده می کنند. به نظر می رسد که باید به دکتر امیدوار رضایی بگوئیم تا پیشنهاد تصویب قانونی را به مجلس بیاورند که بر اساس آن به ازای هر کلمه انگلیسی یک روز از حقوق برادر بنده کم شود!"(mehrnews)


  • سه شنبه 29 بهمن 1387-0:0

    از این به بعد اعتیاد و معتاد جرم سیاسی است ....شنیده بودیم به معتادان می گویند سناتور ......آقای لاریجانی این فرد به قول شما معتاد ، نشئه بود یا خمار ؟! اگر نشئه بود که حاضر نمی شد نشئگی بپرد ! اگر خمار بود که آنجا نمی ماند و بدنبال مواد مخدر می رفت ؟ تازه کدام معتاد شهامت و جسارت چنین کاری را دارد ؟! چرا جلوی مجلس ؟؟؟؟!!!! آیا صف معتادان تا جلوی مجلس رسیده است ؟! پس منتظر صف گدایان ، بیکاران و ... نیز باشید اگر راست می گویید آدرس منزل و محله این معتاد !!! را به خبرنگاران برای تهیه گزارش بدهید ؟؟؟؟؟ اگر برای روح این معتاد یک دقیقه سکوت می کردید بهتر از اظهار نظر نبود؟ ....این معتاد سیاسی اصلاح طلب که نبود ؟! بود ؟!!!!!


    ©2013 APG.ir