تعداد بازدید: 2523

توصیه به دیگران 1

شنبه 17 اسفند 1387-0:0

دادگاه بهداشتي

 با شكايت اداره بهداشت بابل، تنها توليدكننده گياهان دارويي شمال كشور به دادگاه فرا خوانده شد.


 علي قنبرزاده تنها توليدكننده گياهان دارويي در شمال كشور كه كار كشت گياهان دارويي را از سال 1385 در زميني به مساحت 11 هكتار در منطقه كوهستاني و صعب العبور گريوده آغاز كرده بود، به دنبال شكايت اداره بهداشت بابل مبني بر نداشتن تاريخ توليد و انقضاي داروها به دادگاه فرا خوانده شد.


اين توليدكننده بابلي به farsnews گفت: بنده به عنوان يك ايراني با پشت ‌كردن به منافع‌هاي هنگفت و پيشنهادهاي زياد براي نخستين بار در شمال كشور اقدام به كاشت گياهان دارويي مجاز، گل‌محمدي، بيدمشك و ساماندهي بوته‌هاي گرا‌ن‌قيمت در سطح بالا در مناطق محروم و كوهستاني كرده‌ام اما‌ در طي اين مدت با موانع و مشكلات فراوان به‌ ويژه بي‌مهري مسئولان مواجه شدم كه حتي اجازه بازديد از اين منطقه را به خودشان ندادند.


علي قنبرزاده افزود: در آزمايش‌هاي مختلفي كه مراكز تحقيقاتي كشور از اين توليدات گياهي به‌ عمل آوردند، بيان داشتند اين محصولات از ارزش و اعتبار بالايي برخوردار است اما امروز بنده در برابر سالم‌ترين كار به پاك‌ترين شيوه به محاكم قضايي كشيده شده و پاي ميز محاكمه قرار گرفتم.


وي بيان داشت: مسئولان اداره بهداشت در حالي از من به دادگاه شاكي شده‌اند كه بنده‌ بارها براي دريافت مجوز به نهادهاي مختلف مراجعه كردم و درخواست داده‌ام اما‌ مسئولان امر حتي حاضر نشدند به درخواست بنده پاسخ هرچند منفي دهند.



    ©2013 APG.ir