تعداد بازدید: 3093

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 18 اسفند 1387-0:0

شعري براي خیمه های سوخته

دو خبر از حوزه هنري مازندران: معرفی برترین های سوگواره ی شعر خیمه های سوخته و برگزيده شدن عکاس مازندراني در جشنواره سراسری عدالت و امید.


 دومین سوگواره ی شعر خیمه های سوخته با معرفی و قدردانی از نفرات برتر ، پنج شنبه 15 اسفند در حوزه هنری استان مازندران به کار خود پایان داد .

 در این سوگواره از مجتبی یاوری راد – نعیم ذبیحی – حسین اصغری – رجب افشنگ و اسفندیار زرکوب در بخش برگزیده و علیرضا صفایی – ندا عبدی – سیده احترام مطیعی جویبار – سید مریم میرهاشم زاده و کیومرث باغستانی در بخش منتخب قدردانی به عمل آمد .

 در بخش جنبی نیز از شاعر جوان زهرا گریبان و نسرین قربانی از استان سمنان تقدیر شد . آثار برتر این سوگواره در کتابی به همین عنوان به چاپ خواهد رسید .

خبر دوم اين که علیرضا پاک بین مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان مازندران در جشنواره سراسری عدالت و امید رتبه سوم بخش عکس را به دست آورد .

 در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور دکتر احمدی نژاد ریاست محترم جمهور و صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار رودکی تهران برگزار شد از علیرضا پاک بین به خاطر ارائه یک اثر عکس در بخش امید و انتظار با اهداي جایزه و لوح تقدیر ، قدردانی شد.

نخستین جشنواره سراسری هنری عدالت و امید در 3 بخش تئاتر هنرهای تجسمی و سرود و نغمه در 16 رشته با معرفی نفرات برتر عصر جمعه در تهران به کار خود پایان داد .

فرستنده:حوزه هنری استان مازندران - (hozeh_artsari@yahoo.com)



    ©2013 APG.ir