تعداد بازدید: 2696

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 16 فروردين 1388-0:0

احمدي فولادي:كروبي به نفع موسوي كناره‌گيري مي‌كند

رئيس ستاد اصلاح‌طلبان مازندران از احتمال كناره‌گيري كروبي به نفع موسوي در روزهاي آينده خبر داد.


مهدي احمدي‌فولادي به گفت: كروبي براي اعلام انصراف در انتظار جلسه گروه‌هاي 18گانه در روز دوشنبه است و احتمالاً در اين روز همزمان با نشست گروه‌هاي 18گانه تصميم خود را اعلام مي‌كند.

 
وي با بيان اينكه كروبي براي اجماع با موسوي انعطاف بيشتري نسبت به خاتمي دارد، يادآور شد: گفته مي‌شود كروبي عدم راي‌آوري خود در سال 84 را به دليل برخي اختلاف‌نظرها با خاتمي مي‌داند، بنابراين هيچ ‌گاه به نفع وي كناره‌گيري نمي‌كرد.


احمدي فولادي با اشاره به اينكه كناره‌گيري كروبي به نفع موسوي افزايش احتمال پيروزي اصلاح‌طلبان در انتخابات آتي را رقم مي‌زند، افزود: بودن دو كانديداي اصلاح‌طلب در انتخابات احتمال پيروزي 50 درصدي را براي اين گروه رقم خواهد زد، در حالي كه تنها با حضور موسوي اين احتمال بيش از 80 درصد است.


وي با اشاره به اينكه اصلاح‌طلبان در انتخابات گذشته به اين نتيجه رسيدند كه بايد در تصميم‌گيري‌ها به نقاط مشترك دست‌ يابند، يادآور شد: اكنون اصلاح‌طلبان مي‌دانند كه افتراق و چنددستگي آرا، عامل شكست دوباره خواهد بود.


وي دليل كناره‌گيري خاتمي به نفع موسوي را به دليل رسيدن به اين نكته عنوان‌ و تصريح كرد: كناره‌گيري خاتمي به نفع موسوي از پراكندگي آرا و اختلاف‌نظر در ميان اصلاح‌طلبان جلوگيري كرد.


احمدي‌فولادي با اشاره به اينكه نظر مساعد كروبي نسبت به موسوي و جلوگيري از شكست اصلاح‌طلبان دليل اين عمده اين تصميم است، اظهار داشت: حضور هر دوي اين افراد احتمال شكست نيروهاي اصلاح‌طلب را در پي دارد.


وي با بيان اينكه اين كار كمك بزرگي به پيروزي اصلاح‌طلبان است، خاطرنشان كرد: بيش از 90 درصد وفاداران به خاتمي نيز بر اساس خواست وي به حمايت از موسوي خواهند پرداخت.

در همين راستا رييس شاخه هنرمندان اعتماد ملي گفت: روز يک شنبه اصلاح طلبان استان مازندران با اعضاي شوراي مركزي حزب اعتماد ملي ديدار خواهند كرد.

حجت الاسلام محمد نوري به farsnews گفت: در اين جلسه كه در استان مازندران برگزار مي شود اعضاي شوراي مركزي حزب اعتماد ملي استان نيز حضور دارند.


وي افزود: اين جلسه به منظور بررسي وضعيت انتخاباتي حزب اعتماد ملي در استان مازندران و هماهنگي بيشتر بين حاميان كروبي عصر امروز در شهرستان سواد كوه برگزار خواهد شد.



    ©2013 APG.ir