تعداد بازدید: 3240

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 31 فروردين 1388-0:0

سلامي:وزير کشاورزي تبحر ندارد

رييس سازمان جهاد کشاورزي مازندران در دوران اصلاحات گفت:کار دولت در زمينه توزيع سيب زميني رايگان کاملا"انتخاباتي است.


رئیس کمیته کشاورزی و روستائیان ستاد میر حسین موسوی  در مازندران در خصوص توزیع سیب زمینی رایگان در بین مردم از سوی دولت نهم گفت: یکی از مصوبات  ششمین دوره مجلس شواری  اسلامی خرید محصولات کشاورزی و باغی از سوی دولت بود .

مهندس ابوالحسن سلامی ادامه داد: این مصوبه به منظور رفاه ،تشویق کشاوزان به رسیدن به مرز خودکفایی ایران اسلامی بوده است ولی درست در زمانی که انبارهای ما پر از سیب زمینی است،دولت در سال گذشته با وارد کردن 800 هزار تن سیب زمینی هم کار غیرکارشناسی انجام داد و هم اين که مشخص شد وزیر کشاورزی در خصوص واردات محصولات کشاورزی و باغی هیچ گونه تبحری ندارد .

وی تصریح نمود : امروز متاسفانه در مازندران محصولات باغی خارجی توزیع شده، به فروش می رسد که این نشانگر بی توجهی به کشاورزان و باغداران است .

مهندس سلامی یادآور شد : اگر با نگاه کارشناسی به استان مازندران نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که بسیاری از زمین های شالیزاری و باغی تغییر کاربری شدند و بسیاری از کشاورزان و روستائیان به دلیل مکانیزه نبودن زمین های زراعی و بالا رفتن دستمزد کارگر ، کود و سم، زمین های خود را واگذار کرده اند.

این کارشناش کشاورزی در پایان یادآور شد : اگر دولت در بخش کشاورزی کارشناس داشته باشد باید پرسید که چرا وقتی ما در کاشت سیب زمینی با تولید انبوه مواجه ایم،به روستائیان اعلام کشت محصول  دیگر نمی شود؟

رييس سازمان جهاد کشاورزي مازندران در دوران اصلاحات نتیجه گرفت که دولت از حیث انتخاباتی وارد عمل شده است و با توزیع سیب زمینی به عوام فریبی پرداخته است زیرا خود همین مردم در جای دیگر باید هزینه های گزافی پرداخت کنند.

گفتني است توزيع هزاران تن سيب زميني رايگان از ديروز در بابل آغاز شد. رئيس کميته امداد مازندران با اعلام اين خبر گفت؛ از آنجايي که دولت نتوانست سيب زميني خريداري شده را به قيمت خريد به فروش برساند با گرفتن مجوز از مجلس اين سيب زميني ها را به صورت رايگان در شهرستان ها توزيع مي کند. 


  • حسين سارويپاسخ به این دیدگاه 2 1
    شنبه 18 ارديبهشت 1395-9:39

    جناب سلامي تشريف برديد غله مگر غله خودش متخصص و كاركشته نداشت . رانت و رانت خواري پايان ندارد . جناب مهندس حجتي شما ديگر چرا . بعد به احمد نژاد وتيمش تيكه مي انداختي غله خودش هزاران نفر كارشناس بازرگاني و اينكاره دارد اين اقا از مديريت بازرگاني وشركت و شركت داري چه ميدونند و كشاورزي خونده . اون بدبخت ها كه نزديك پايان عمر كاري شون و هر كدام بالاي 25 سال سابقه دارند و در غله فعاليت ميكنند و بقول گفتني از موتورغله ميرند تو و از اگزوزش بيرون مياند. تجــربه ندارند يا اينكه پارتي به كلفتي آقاي سلامي ندارند .خدا شاهد از اين به بغد خواسته باشيد نيرويي از بيرون بجز غله جايگزين نيروهايي مو سفيد كرده غله بكنيد . ما هم كمپين راه مي اندازيم.
    غله و غله و غله و غله و غلـــــــــــــــــــــــــــه

    • شنبه 1 خرداد 1395-9:53

      شما ها مثل دولت قبل فقط به فکر منافع شخصی خود هستید که به دنبال ایجاد کمپین هستید، احتمالا با حضور سلامی در شرکت غله نون افرادی مثل شما قطع میشه که اینطور اعتراض می کنید، همانطور که در زمان ریاست سازما مهندس سلامی نون خیلی ها مثل شما قطع شد.

      • دوشنبه 8 شهريور 1395-12:6

        جناب كارشناس توجه نفرموديد بنده حرفي از خودم نزدم . عرض كردم از نيروهاي تحصيلكرده و با تجربه بالاي 25 خدمت كرده نه خودم كه هنوز 15 سال هم خدمتم تموم نشده در ثاني بحث جناب سلامي نيست بحث مهم استانها و مناطق 14 گانه رو خدمت جناب مهندس حجتي عرض كرديم .

        حالا شما چرا جبهه گرفتيد . نكنه .....آره؟

    • سه شنبه 15 ارديبهشت 1388-0:0

      آقای سلامی
      عملکرد خودت را در دوره مسئولین بازخوانی کن و ببین چه بلایی سر کشاورزان زحمتکش وارد کردی

      • سه شنبه 1 ارديبهشت 1388-0:0

        جناب آقاي سلامي شما اگر نگويي كه بگويد؟ ما كه در دوران شما ديديم نارنگي هايي را كه آنقدر در روي درخت ماند كه همانجا پوسيد و افتاد؟ آقاي سلامي يك سوزن به خود بزن و يك جوالدوز به ديگران! چه ايرادي دارد كه مني كه در تحت پوشش كميته امداد امام هستم با تاييد مجلس از دولت مقداري ميوه رايگان بگيرم.؟

        • سه شنبه 1 ارديبهشت 1388-0:0

          شما دوغ و کشک توزیع می کردید ......


          ©2013 APG.ir