تعداد بازدید: 2317

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 2 ارديبهشت 1388-0:0

کارنامه اي غيرقابل قبول

يادداشتي از:مهندس اسفنديار عشوري،فعال سياسي و قائم مقام ستاد انتخاباتي موسوي در مازندران


قاطبه اصلاح طلبان مازندران بعد از انصراف جناب آقای خاتمی همدل و همراه درستادهای مهندس موسوی به طورجدی فعالیت خود را آغاز کرده اند و با تشکیل کمیته های متعدد ازقشرهای مختلف جامعه و سازماندهی ستادهای شهرستان ها، شرایط را برای میزبانی پرشور و حماسی نخست وزیر محبوب زمان امام و حضور گسترده مردم درعرصه انتخابات را فراهم می کنند.

 مهندس موسوي ويژگي هاي منحصر به فردي دارند.جناب میرحسین در چند مصاحبه و سخنرانی اخیرنشان داده است که درتمامی سطوح، بخش ها و جامعه برنامه های اجرایی دارد و استقبال بی نظیراز ایشان دراستان خوزستان، گلستان و به ویژه استقبال دانشجویان دردانشگاه اهواز و گرگان نشان داده است که حضور ایشان دراین عرصه باعث شرکت پرشور مردم درانتخابات خواهد شد و آن بخش از مردم جامعه که به دلیل عملکرد بسیارضعیف و غیر کارشناسی و قانون گریزی دولت نهم دلسرد شده اند برای برون رفت از وضعیت فعلی با رای قاطع به مهندس موسوی زمینه پیشرفت و تعالی کشور را رقم خواهند زد و حماسه ای پرشورتر از 2خرداد 76 را به وجود خواهند آورد.

 دولت نهم درطی چهارسال گذشته حمایت و همراهی مجلس های هفتم و هشتم و قوه قضاییه و سایر ارکان نظام را داشته است.همچنین درآمدهای سرشار نفتی 270 میلیارد دلاري -که تقریبا یک سوم درآمد 30 سال آخربوده است- متاسفانه در راستای برنامه پنجم و چشم انداز 20 ساله هزینه نشده است.بنابراين دولت نهم کارنامه قابل قبولی را از خود به جای نگذاشته است.

ازطرفی دولت نهم در انتخاب مدیران نخواسته است از ظرفیت های مدیریتی اصولگرایان استفاده نماید و با به کارگیری مدیران کم تجربه و تعویض پی در پی شورای کابینه و مدیران میانی باعث شد از فرصت های زیادی که دراختیار داشت برای پیشرفت کشور بهره برداري نشود. این موضوعات باعث شد که جریان اصولگرایی اعتماد خود را نسبت به دولت نهم ازدست بدهد.

 بايد گفت به دلیل آن که اصولگرایان هیچ کاندیدایی که امکان رقابت با مهندس میرحسین موسوی را داشته باشد دراختیار ندارند تا به مردم عرضه کنند فلذا بخشی از جریان اصولگرایان احتمالا سکوت را اختیار خواهند نمود و برخی از گروه های دیگر به‌ناچار ازاحمدی نژاد حمایت می کنند.

 ما شاهد هستیم که خیلی از یاران نزدیک آقای احمدی نژاد در انتخابات نهم ازجمله آقایان عمادافروغ، خوش چهره، پورمحمدی،دانش جعفری و ... ازایشان رویگردان شده‌اند.

 
درخصوص فعالیت های  اصلاح طلبان استان مازندران نیز بگويم که درهیچ یک از شهرستان های استان فعالیت موازی وجود ندارد و همه دوستان درقالب دفترارتباط مردمی مهندس موسوی دراستان درکنارهم قرارگرفته‌اند و زمینه را برای حضور گسترده، پرشور و حماسی مردم فراهم می‌نمایند.


بايد بگويم هیچ اختلافی بین اصلاح طلبان وجود ندارد ولی با توجه به ظرفیت های بسیار بالای اصلاح طلبان درحال حاضر با دو کاندیدای مطرح درانتخابات حضورپیدا کرده اند و یقینا با درایتی که در دو شخصیت بزرگوار -آقایان موسوی و کروبی- وجود دارد در هر زمانی که صلاح بدانند تصمیم مقتضی را برای بهتر نتیجه گرفتن در انتخابات خواهند گرفت.

 همچنان که دانشمند فرزانه جناب آقای خاتمی -علی رغم استقبال بی نظیر مردم ازایشان- برای مصلحت کشور و اصلاح طلبان تصمیم گرفت که در این دوره از انتخابات به نفع آقای موسوی کناره گیری کند.


  • زهرا مشمولیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 5 ارديبهشت 1388-0:0

    واقعاٌ سهم آقای کروبی و شخصیتهای قدری را که در انتخابات در ستاد ایشان در نظر نگرفتن بی انصافی است.

    • شنبه 5 ارديبهشت 1388-0:0

      آقای عشوری شما چه نمره ای در کارنامه مدیرکلی و نماینده شورای شهر ساری را برایتان منظور می کنید بدون تعارف عرض می کنم که شما منفعت گرا هستید تا واقعگرا. و نمره تان نیز وضع مناسبی ندارد

      • فاضل هوشمندپاسخ به این دیدگاه 0 0
        پنجشنبه 3 ارديبهشت 1388-0:0

        راست مي گويي و اصلاً دروغ در كارت نيست؟ مي گويند آقاي موسوي گفته خاتمي پس از سفر به شيراز و يزد متوجه شد كه استقبال خوبي از ايشان نخواهد شد و لذا به اين نتيجه رسيد كه نباشد. آن دانشمند فرزانه حداقل به مازندران توجه بسيار كم و اندكي روا داشتند و در كابينه حتي از يك مازندراني استفاده نكردند ولي تا دلت بخواهد از اصفهاني ها و ... كه بسيار كوتوله تر از مازندراني ها و اي بفهمي نفهمي در غارت بيت المال كمي دست چرب تر نيز بودند استفاده كردند. چرا؟؟؟
        ما موسوي را مي خواهيم ولي بايد براي ما مشخص كند كه سهم مازندراني ها (نه بابلي ها) از كابينه ايشان چند نفر است؟ ما الآن براي هر وزارتخانه نفرات قابل و مطرح را داريم ولي هنگام انتخاب آنها يادشان مي رود كه مازندران هم هست. درود بر هر كانديدايي كه سهم مازندران را سهم انقلاب و حق مردم آن بداند و نه اينكه با آسمان و ريسمان كردن اين حق را زير پا بگذارد.

        • پنجشنبه 3 ارديبهشت 1388-0:0

          با سلام-افراد بهتر و باسابقه تر از ايشان در بين اصلاح طلبان استان وجود نداشت ؟


          ©2013 APG.ir