تعداد بازدید: 2656

توصیه به دیگران 1

شنبه 5 ارديبهشت 1388-0:0

جوابيه

توضيح روابط عمومي تربيت بدني مازندران به خبر کشتي هيزمي!


در پي پخش خبري با عنوان "کشتي هيزمي" که در آن آمده بود: ‌تنها سالن تمرين كشتي استيجاري رويان با بخاري هيزمي گرم مي‌شود؛روابط عمومي تربيت بدني استان مازندران توضيحي را براي ما ارسال کرده که در پي آمده است:

خبرگزاري مازندنومه، با سلام

احتراماً ضمن آرزوي توفيقات ، تقدير و تشكر از مساعدت هاي حضرتعالي و ساير همكاران ارجمندتان در توسعه ورزش استان مطلبي تحت عنوان ( كشتي هيزمي ) در خبرگزاري وزين مازندنومه در مورخه 31/1/88 درج شده است . تنها سالن تمرين كشتي استيجاري رويان با بخاري هيزمي گرم مي شود .

پاسخ موضوع اشاره شده را براي دست اندركاران خبرگزاري مازند نومه و خوانندگان آن جلب مي نمايم .

باشگاه كشتي در تاريخ 30/1/88 توسط مديركل تربيت بدني مازندران ، فرماندار و اعضاي محترم شوراي شهر رويان بازديد گرديد كه معضل اصلي ، كمبود فضاي سالن ورزشي و گرمايش بوده كه علت آن عدم انشعاب گاز باشگاه خصوصي مورد نظر مي باشد كه صاحب مكان اجازه آن را نمي دهد لذا از سفر دوم رياست جمهوري به استان يك باب سالن ورزشي و مضاعف بر آن با كمك شورا و فرماندار و تربيت بدني نسبت به احداث سالن كشتي رويان اقدام نمايند .

نا گفته نماند كه در سفر دوم رياست جمهوري 52 سالن تخصصي براي ورزش استان منظور و مصوب گرديد كه براي انجام اين پروژه ها تربيت بدني فعاليت هاي خود را آغاز نموده است .

 انتظار است قلم بدستان عرصه ورزش با راهكارهاي مناسب در جهت اهداف توسعه ورزش استان مسئولان را ياري و اميد را در دل مردم شهيد پرور استان افزايش دهند .

 سراج مديرروابط عمومي تربيت بدني مازندران



    ©2013 APG.ir