تعداد بازدید: 2207

توصیه به دیگران 1

شنبه 5 ارديبهشت 1388-0:0

بازگشت کردان

وزير سابق کشور خنده به لب و با طمانينه به خوش و بش با اعضاي کابينه مشغول بود و با آنها در حياط سرسبز ساختمان سفيد دولت قدم مي زد.


خبرنگاران حوزه دولت بيش از اينکه از دعوت به جلسه هيات دولت در سال جديد غافلگير شوند، از حضور «علي کردان» در حياط ساختمان دولت شوکه شدند.

کردان پس از استيضاحش در آبان سال گذشته هيچ حکم رسمي از سوي احمدي نژاد دريافت نکرده است، بنابراين حضور وي در جمع دولتيان سوال برانگيز بود.

هرچند از همان زمان اين شايعه مطرح بود که براي کردان حکم «مشاور رئيس جمهور» صادر شده است، اما چنين حکمي هيچ گاه رسماً در اختيار خبرگزاري ها قرار نگرفت.

حتي حاميان کردان پس از استيضاح او اعتراض کردند. رئيس جمهور قول داده بود بعد از خروجش از وزارت کشور او را به معاونت رياست جمهوري منصوب کند، اما باز هم خبري نشد و اين اتفاق نيفتاد.

به همين دليل کردان به خبرنگاران گفت قصد دارد در زادگاهش ايام را به آرامش سپري کند و بعد هم رهسپار سفر حج شد.

 اما سکوت و کناره گيري او خيلي طولاني مدت نبود چون جمعي از ساروي ها اعلام کردند قصد دارند براي قدرداني از 30 سال خدمات کردان به همراه ديگر وزير مازني کابينه و چند نماينده مجلس مراسمي برپا کنند.

متعاقب اعلام برنامه مزبور باز هم بحث مشاورت وي در پاستور مطرح شد و همان زمان «مهدي خزعلي» فرزند آيت الله خزعلي در وبلاگش نوشت کردان در اتاق «داوود احمدي نژاد» مستقر است.

انتشار اين اخبار تاييد و تکذيبي نداشت تا اينکه کردان در جلسه هيات دولت خود را در معرض فلاش دوربين هاي خبرنگاران حوزه دولت قرار داد تا به اين نحو بازگشتش را اعلام کند.

«علي کردان» در غياب «صادق محصولي» وزير کشور که به اجلاس دادستان ها رفته بود، در نشست دولتيان حاضر شد ولي هنوز خبري از حکم رسمي با امضاي رئيس دولت نهم نيست.

به هرحال کردان در جلسه يي حاضر شد که يک تصميم انتخاباتي مهم در آن اتخاذ شد.(etemaad)



    ©2013 APG.ir