تعداد بازدید: 3424

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 9 ارديبهشت 1388-0:0

عدالت و تعديل

مدیر عامل شرکت شناور سازی شمال گفت:ظرف سال گذشته بیش از یکصد تن از کارگران خود را تعدیل کردیم.



محمود همراه -مدیر عامل شرکت شناورسازی شمال (در تنکابن)- با اشاره به سابقه 35 ساله شرکت در بخش تولید انواع قایق های تندرو که در دوران دفاع مقدس در خدمت رزمندگان قرار داشته و در نوع خود با سایر محصولات خارجی رقابت می کند افزود: پس از دوران جنگ ، خط تولید را به سمت ساخت کشتی های صید ماهی کیلکا تغییر دادیم، ليکن با هجوم ژله شانه دار در ابهای دریای خزر که در نتیجه صید ماهی کیلکا را با دشواری روبرو ساخت.

وی تصریح نمود: بخش عمده ای از وصول مطالبات شرکت با دشواری روبرو شده و در حال حاضر متاسفانه قابل دریافت نیست.


مدیر عامل شرکت شناورسازی شمال تصریح نمود:برای حل مشکل مجدداً تصمیم به تغییر خط تولید گرفته و سه سال است که با استاندار ی و مدیران کل صنایع و ... استان مازندران در حال رایزنی هستیم تا وام در اختیار ما قرار دهند تا به ساخت اتوبوس های دریایی بپردازیم .


محمود همراه در ادامه گفت : این شناورها نیز به خوبی با محصولات جهان رقابت کرده و از نظر ارزی یک دهم قیمت انواع خارجی هزینه دارد، لیکن علی رغم تائید طرح از سوی سازمان بنادر و کشتیرانی ، پس از سه سال دوندگی در استان و نوشتن نامه به ریاست محترم جمهوری و وزیر صنایع تا کنون متاسفانه هیچ گونه مساعدتی به عمل نیامده است .


مدیر عامل شرکت شناورسازی شمال با ابراز تاسف از عدم همکاری مسئولان به دلیل نبود بنیه مالی برای تولید در دو نوبت، ناچارا در حدود یکصد نفر نیروهای کارگری خود را تعدیل کردیم و در حال حاضرفقط بخش اداری شرکت فعال است.


همراه افزود: در صورتی که تا چند ماه آینده مشکل این واحد صنعتی حل نشود ناچار کارخانه و کارگاه تولیدی را تعطیل و مکان آن را به فروش خواهیم رساند.


خاطر نشان می سازد شرکت شناور سازی شمال پس از سالها تجربه با در اختیار داشتن دانش فنی قادر خواهد بود تا به این تکنولوژی را در اختیار دیگر کشورها نیزقرار دهد.(ilna)


  • زبیر صدیقیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 7 مرداد 1388-0:0

    با سلام، از شرکت دریا تامین مزاحمتون میشم، این شرکت تامین کننده رنگ های دریایی و مجری دکوراسیون داخلی پروژه های دریایی در ایران وچند کشور دیگر در حاشیه خلیج فارس می باشد.
    باعث افتخار خواهد بود که بتوانیم در خدمت شما باشیم.


    ©2013 APG.ir