تعداد بازدید: 5176

توصیه به دیگران 2

جمعه 11 ارديبهشت 1388-0:0

بهاري: تغییر برای بهبود وضع فعلی کشور ضرروی است

حجت الاسلام بهاري اردشيري-نماینده اسبق مردم ساری در مجلس- گفت:در فضاي فعلی، از خرد جمعی کمتر استفاده می شود که این بی تدبیری ها ، ضررهای فراوانی را به جامعه تحمیل می کند.


حجت الاسلام عباسعلي بهاری اردشیری گفت : با وجود تاثیر فراوان مشارکت افراد فرهیخته در مدیریت بهتر کشور ، متاسفانه در شرایط فعلی در فضای سیاسی کشور از خرد جمعی کمتر استفاده می شود که این بی تدبیری ها ، ضررهای فراوانی را به جامعه تحمیل می کند .

این فعال سیاسی ادامه داد : یکی از نتایج استفاده نکردن از عقل جمعی ، تصمیم های بدون مشورت و غیر کارشناسی است که نتایج منفی آن به سرعت در فضای جامعه پراکنده می شود .

وی افزود : منحل کردن سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، شورای پول و اعتبار ، شورای عالی بانک ها و ادغام سازمان حج و زیارت در سازمان جهانگردی ، نمونه های این تصمیم های خلق الساعه و بدون پشتوانه فکری است و با این شرایط تغییر برای بهبود وضع فعلی کشور ضرروی است .

نماینده اسبق مردم ساری در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : یکی از بارزترین نشانه های تغییر ، انتخاب مهندس موسوی به عنوان رئیس جمهور آینده ایران است که یکی از خصوصیات بارز ایشان ، اعتقاد قلبی و عملی به خرد و عقل جمعی است .

این فعال سیاسی ادامه داد : اداره کشور در شرایط بحرانی سال های نخست وزیری ایشان در جنگ تحمیلی ، تنها با بهره مندی از توانایی ها و مشارکت حداکثری نیروهای فکری کشور امکان پذیر بود که مهندس موسوی به بهترین نحو ممکن از این موقعیت استفاده کرده و کشور را به خوبی اداره کرد .

حجت الاسلام بهاری اردشیری با اشاره به سفر میرحسین موسوی به استان مازندران گفت : مردم مازندران همواره پیشتاز فکری و فرهنگی کشور بوده اند و حضور فعالانه و چشمگیر مازندرانی ها در جنگ تحمیلی ، یکی از دلایل علاقه فراوان مهندس موسوی به مردم این استان است.(ghalamnews)


  • شهروند طبري 2پاسخ به این دیدگاه 2 0
    سه شنبه 10 خرداد 1390-0:0

    دكتري ايشان از دانشگاه تهران مي باشد همشهري و سمت ايشان دانشيار در دانشگاه شهيد بهشتي

    • شهروند طبریپاسخ به این دیدگاه 2 3
      شنبه 12 ارديبهشت 1388-0:0

      با سلام! آفتاب از کدام سو تابیدن گرفت که عافیت طلبی چون آقای بهاری اظهار نظر فرموده اند آن هم چه نظری!آقای بهاری شاید نسل سومی ها شما وسابقه شما راندانند البته نه گمان کنید قصد جسارت دارم اما میخواهم بگویم به همان حاشیه نشینی ادامه دهید که بیشتر به صلاح شماست شما که چیزی از دست نمی دهید بگذارید مردم هر که را خوب تشخیص می دهند خود انتخاب کنند شما که دکترای پروازی از بیروت دارید باید بیشتر به قواعد دمکراتیک پایبند باشید!


      ©2013 APG.ir