تعداد بازدید: 3542

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 13 ارديبهشت 1388-0:0

او آمده است

بيانيه تعدادی از نمایندگان مجلس و شخصیت های مازندرانی در استقبال از مهندس موسوی


 در این بیانیه آمده است:

به نام خداوند دگرگون بخش
مردم غیور و آگاه دیار همیشه سبز مازندران
سلام علیکم
انتخابات معبر و مجرای حق خداداد ملت در تعیین سرنوشت خویش و متکای اداره ی امور نظام به اراده و آرای آزاد آنان است.


معمار بزرگ و هوشمند انقلاب اسلامی با طراحی نظام دینی سازگار با مردم سالاری، رای ملت را در شکل دهی تمامی ارکان نظام، میزان خوانده و رهبری معظم انقلاب همواره این مهم را مورد تاکید قرار داده است.
اینک در چهارمین دهه ی انقلاب شکوهمند اسلامی و در برهه ای حساس و تاریخی ملت بزرگ ایران در آستانه ی انتخاب دهمین رئیس جمهوری ایران اسلامی است.


بهره گیری بهینه از ظرفیت های حقوقی و حقیقی نظام و قانون اساسی، تمهید حضور دیدگاهها و سلایق متنوع و متکثر در عرصه عمومی و اجرایی، کارآمد تر کردن دولت در عرصه های داخلی و بین المللی و عقلانیت بخشی در تصمیم سازیها و تصمیم گیری های اقتصادی ،سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، ارتقای منزلت و کرامت ایران و ایرانی در سراسر جهان، ارتقای معیشت و رفاه عمومی، توزیع عادلانه ی امکانات، پرهیز از اقتصاد صدقه ای، تامین حقوق و آزادیهای سیاسی و اجتماعی، تخصیص و هدایت منابع به سمت سرمایه گذاری های زیر بنایی و تعمق رابطه وثیق دولت - ملت، ضرورت تغییر ار بیش از هر زمان اجتناب ناپذیر کرده است و بر اساس این ضرورت مهندس میر حسین موسوی با کوله باری از تجربه ی موفق و کار آمد مدیریت اداره ی کشور در دهه ی اول انقلاب مطالعه و بررسی و واکاوی و آسیب شناسی دهه های بعد از آن و یا سرمایه های گران سنگی که از صداقت، امانداری، دیداری، روشنفکری، عدالت خواهی، آزاد اندیشی و پاک دستی، انباشته است برای ایجاد این دگرگونی به میدان آمده است.


او آمده است که اصلاحات و راه نماد محبوب آن، خاتمی فرزانه را با رجوع به اصول و با مختصات زمانه تدارم بخشد و در پرتو عدالت، قانون و آزادی نوید بخش ایران پیشرفته و سربلند باشد.


ما مردم مازندران افتخار داریم که در روز دوشنبه 14 اردیبهشت میزبان نخست وزیر محبوب دوران دفاع مقدس و یادگار ارزشمند امام راحل باشیم.


تردیدی نداریم که با حضور حماسی خود یکبار دیگر شور و شعور بلند تان را به استواری درختان جنگل های انبوه و سبزتان و خروش امواج دریای آبی تان به نمایش گذاشته و استقبالی شایسته و در خور به عمل خواهید آورد. و در روز 22 خرداد با حضور فراگیرتان در پای صندوقهای رای دوم خرداد دیگری را رقم خواهید زد.

این نامه به امضای تعدادی از نمایندگان فعلی و سابق مجلس و نیز مدیران فعلی و گذشته ی کشوری رسیده است از جمله: محسن نریمان، علی اصغر یوسف نژاد، انوشیروان محسنی بندپی، ابوالحسن الله بداشتی، علی اصغر رحمانی خلیلی، عیسی ولایی، عسگر فقیه، حسین روزبهی، غلام گرزین، یدالله طاهر نژاد، داود کشاورزیان، عباسعلی بهاری، جعفر رحمان زاده، سید احمد هاشمی نژاد (برادر شهید هاشمی نژاد)، غلامرضا سلیمانی، اسدالله درویش امیری، رحیم عبادی.

در همين راستااحمد سرخ پر -رئیس ستاد مهندس موسوی در مازندران- در خصوص سفر مهندس موسوی به مازندران گفت:مهندس موسوی در تاریخ چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت 6:30صبح وارد فرودگاه نوشهر خواهد شد ودر همان ابتدای سفر دیداری با علمای غرب استان خواهند داشت.

 سپس ساعت 8:30صبح مردم چالوس میزبان مهندس موسوی خواهند بود ودر ادامه سفر،دیدار کوتاهی با مردم و نخبگان رویان، نور ،محمود آباد،فریدونکنار خواهند داشت.

سرخ پر در ادامه افزود:مهندس موسوی در دانشگاه مازندران در بابلسر در جمع دانشجویان واستادان این دانشگاه در جلسه پرسش وپاسخ شرکت خواهدکردو سپس در شهرهای بابل و قائم شهر مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

وی در پایان گفت:مهندس موسوی ضمن دیدار با مردم ساری نشست صمیمانه با نخبگان این استان در محل ستاد مرکزی آن واقع در میدان امام - ساختمان زمان خواهد داشت.

خبر ديگر اين که به نوشته ghalamnews عصر روز شنبه چند تن از ماموران فرمانداری ساري با تجهیزات فیلمبرداری،بدون مجوز و ابلاغ کتبی وارد دفتر مرکزی ارتباط مردمی شهرستان ساری واقع در میدان امام - ساختمان زمان شدند و به جمع آوری تراکت های سخنرانی مهندس میر حسین موسوی در مازندران و فیلمبرداری از محل دفتر اقدام کردند.گفته مي شود در این بین شیخ عبدالصمد زراعتی یکی از روحانیان و جانبازان دوران دفاع مقدس و مسئول کمیته اقشار پس از تقاضای رويت حکم ماموران مورد اهانت قرار گرفت.

گفتنی است در شهر های چالوس ، نوشهر ، سوادکوه نیز این حرکت در خصوص جمع اوری پوسترها و پارچه های اطلاع رسانی زمان و مکان سخنرانی مهندس میر حسین موسوی انجام شده است .


امامحسن زارعی- فرماندار ساری- در خصوص حضور ماموران فرمانداری براي جمع آوری پوستر ها و پارچه های زمان و مکان سخنرانی مهندس موسوی ابراز بي اطلاعي کرد واظهار داشت : فرمانداری ساری هیچ گونه اطلاعی از این اقدام ندارد .


  • پنجشنبه 17 ارديبهشت 1388-0:0

    salam dar gavab n/a beqooyam by rahm nabashid

    • دوشنبه 14 ارديبهشت 1388-0:0

      موسوی به کجا می رود ؟وبعضی کج فهم ها به کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • يکشنبه 13 ارديبهشت 1388-0:0

        تحقيري بيش از اين براي مردم بابل و قائمشهر نمي شد رقم بخورد! ((....سپس در شهرهای بابل و قائم شهر مورد استقبال مردم قرار می گیرد....))
        يعني شما پشت سر من بدويد. ولي از من سوالي نكنيد. من هم با شما حرفي ندارم ولي حتما به من راي بدهيد.فراموش نكنيد كه بايد استقبال گرمي از من كنيد. شايد اگر دلم خواست دستي برايتان تكان دهم.شايد!!


        ©2013 APG.ir