تعداد بازدید: 2931

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 15 ارديبهشت 1388-0:0

گفتمان اصولگرایی پررنگتر از گذشته

جبهه متحد اصولگرایان استان مازندران با صدور بیانیه ای حمایت خود را از نامزدی دکتر محمود احمدی نژاد در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

 


 در بیانیه این جبهه که يک نسخه از آن به دست ما هم رسيده، آمده است : جبهه متحد اصولگرایان مازندران برای تداوم گفتمان اصولگرایان و تحقق آرمان و اهداف بنیانگزار و معمار انقلاب اسلامی خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری در این دوره انتخابات ریاست جمهوری آقای دکتر احمدی نژاد را گزینه ی مطلوب خود دانسته و بر اساس تکلیفی که در وصیتنامه سیاسی الهی حضرت امام مشخص شده،برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی ضمن شرکت پرشور در انتخابات به آقای احمدی نژاد رأی می دهد.

همچنین در این بیانیه آمده : امید است با انتخاب دکتر احمدی نژاد گفتمان اصولگرایی پررنگتر و غنی تر از گذشته و با تشکیل دولت کارآمد در پاسخ به خواسته های مردم جریان خروشان خدمتگذاری تداوم یابد.

 جبهه متحد اصولگرایان مازندران را 14 تشکل شکل داده اند که عبارت است از : جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ، مجمع دانشجویان شمال ، جمعیت ایثار گران انقلاب اسلامی ، جامعه اسلامی مهندسان ، جامعه اسلامی کارگران ، جامعه اسلامی پزشکان ، جامعه اسلامی اصناف و بازار ، حزب موتلفه اسلامی ، جمعیت شبه قاره ی هند ، رایحه ی خوش خدمت ، جامعه اسلامی فرهنگیان ، حزب نواندیشان اسلامی و جامعه الزینب


  • فاضل هوشمندپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 16 ارديبهشت 1388-0:0

    به نظر می رسد جبهه متحد اصولگرایان هم از الگوی خاصی پیروی نمی کند و ظاهراً دوستان به صرافت افتاده اند. پشت این نوع تصمیم گیری ها ریش سفید بازی است و بس. به نظر بنده دکتر محسن رضایی به عنوان قهرمان ملی کشور و انسان مدیر و مدبری که با همه فشارهایی که بر روی ایشان بوده صحنه را خالی نکرده و از جبهه اصولگرایی پا پس نگذاشته نسبت به آقای دکتر احمدی نژاد که رفته رفته آرای ایشان حالت لرزان تری پیدا می کند و برای مردم از طراوت و تازگی برخوردار نیست گزینه مناسب تری برای جبهه متحد اصولگرایان باشد. دلایل زیادی برای این امر وجود دارد که یکی از آنها این است که مردم آقای دکتر احمدی نژاد را مسئول کلیه گرانی ها و از هم پاسیدگی نظام اداری و موقعیت لرزان جمهوری اسلامی ایران در نظام بین الملل می دانند و این انتقادها در ادامه کار موجب جوسازی شدید و ریزش گسترده آراء ایشان خواهد شد که از هم اکنون این ریزش آرا با شدت تمام شروع شده است.


    ©2013 APG.ir