تعداد بازدید: 2858

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 20 ارديبهشت 1388-0:0

توکلي:هيچ يک از کانديداها را تاييد نمي کنم

گزارش دیدار با دکتر احمد توکلی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و رئیس پژوهشکده مجلس(سيف الرضاشهابي-بابل)


    درساعت 5/3 بعدازظهر روز شنبه نوزدهم ارديبهشت 88ديداري داشتم باجناب دكتر احمد توكلي-نماينده مردم تهران و رئيس پژوهشكده مجلس- در دفتر كار ايشان در محل پژوهشكده .

     با توجه به خستگي وفشردگي كاري توكلي، خوشبختانه ديدار در سر وقت و بدون تاخير انجام گرفت . سابقه آشنائي من با ايشان بر مي گردد به سال هاي 46و 47 كه اين جانب براي ايراد سخنراني هاي مذهبی به شهر رستمكلا ( نزديك بهشهر )مي رفتم و ايشان به اتفاق تعدادي از دوستان مذهبي جلسات مسجد نصيرخان بهشهر را اداره مي كردند.آن جا محل مناسبي براي جذب جوانان بهشهري و آموزش مسائل مذهبي  بود.

    بعد از احوال پرسي و تعارفات معمولي و صحبت هاي حاشيه اي، وارد بحث داغ روز يعني انتخابات رياست جمهوري شديم. با توجه به اين كه آخرين روز مهلت  ثبت نام كانديداها بود دكتر توكلي گفت : هنوز به نتيجه نرسيدم که به كدام يك از 4 نفر كانديداي مطرح راي بدهم؛ زيرا هيچ كدام را تائيد نمي كنم و انتقاداتي دارم که در نهايت يا از روي علاقه و يا از روي اضطرار به يكي از اين ها راي خواهم داد. .

   توكلي اظهار داشت:محسن رضائي اين جا آمد و من هم خير و شر كانديدا شدن را به او گوش زد كردم و اين خبر كه به ملاقات ايشان رفتم صحيح نبود. او موقعيت براي كسب آراي لازم جهت انتخاب شدن را ندارد فقط آراي عشايري دارد و روي آراي آقاي كروبي تاثير مي گذارد.

  او در ادامه گفت : من به سكوت 20 ساله مهندس موسوي اعتراض دارم و براي من قابل توجيه نيست. در عين اين كه علاقه شديد او را به استقلال ملي،روحيه استكبار ستيزي،طرفداري از مستضعفان و ساده زيستي  مي دانم و تائید می کنم،تعجب من این است که با توجه به شناختي كه از موسوي دارم چرا  در مقابل عملكرد رياست جمهوري آقايان هاشمي و خاتمي  و حوادثي نظير 18 تير سكوت كرد .

   توكلي ابراز كرد : مهندس موسوي مي گويد به گردش باز اطلاعات اعتقاد دارم در حالي كه در زمان نخست وزيري ايشان آقاي عطاءالله مهاجراني- معاون نخست وزير- از من به خاطر نوشتن مقالاتي در روز نامه رسالت در دادگاه شكايت كرد. علت شكايت اين بود كه مير حسين در سال 67 لايحه اي به مجلس داده بود و تاكيد داشت بايد سري ( محرمانه ) باشد و چون من سري بودن آن را بر اساس قانون و به مصلحت كشور نمي دانستم، در روزنامه مقاله نوشتم(اگر چه دادگاه به نفع من راي داد)

    در مورد دكتر احمدي نژاد با توجه به ابن كه فردي پر انرژي و فعال است و نكات مثبت فراواني نظيراعتقادات ديني،اعتماد به نفس،جسارت بالا و وفاداري به استقلال كشور دارد، مع الوصف وعده هائي در سفر هاي استاني مي دهد كه بار مالي دارد و از قبل كارشناسي نشده است ومن اين را نمي پذيرم.

توکلي گفت:اگر چه سفر هاي استاني از جنبه ارتباط مردمي بسيار خوب است ولي فاصله خيلي نزديك اين سفرها سبب مي شود مسئولان براي ساير امور وقت كمتري بگذارند.


  • دوشنبه 21 ارديبهشت 1388-0:0

    شما در مقامی نیستید که بخواهید کسی را تایید یا تکذیب کنید.و انتشار نظراتی این چنین که دیگران آن را ببینند توهین به شعور همه است.
    شما هم نماینده ای مثل بقیه.
    شاید درست باشد که سفرهای استانی بار مالی داشته باشد ولی این واقعیت تلخی است که باید آن را باور کرد.
    احمدی نژاد در حال برطرف کردن مشکلاتی است که دولتهای گذشته کمترین توجهی به آن نداشتند.
    بالاخره باید بودجه آن تامین شود به هر قیمت ممکن.
    بالاخره مردم ولی نعمتان شما هستند و شما موظف به خدمتگزاری و نوکری مردم هستید.
    مردم اربابان شما و شما ها رعیت مردم هستید و باید برای مردم کار کنید.


    ©2013 APG.ir