تعداد بازدید: 4997

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 28 ارديبهشت 1388-0:0

کوييک هيل ِفارسي

براي اولين بار در جهان و به نمايندگي استان مازندران، نسخه فارسي آنتي‌ويروس كوييك‌هيل ارائه مي شود.(ويرايش دوم)


مهندس اصغري-مديرعامل شرکت فانوس(قائم شهر)و نماينده اين آنتي ويروس در ايران- اظهار داشت: آنتي‌ويروس كوييك‌هيل به عنوان يكي از معتبرترين آنتي‌ويروس هاي جهان، دارنده تائيديه‌هاي معتبر از موسسات ويروس‌شناسي جهاني، همكار امنيتي مايكروسافت و داراي تكنولوژي‌هاي انحصاري با زبان فارسي وارد كشورهاي فارسي‌زبان مي‌شود.

وي افزود:در پي تفاهم شركت فناوري ارتباطات و اطلاعات فانوس -نماينده رسمي محصولات امنيتي كوييك‌هيل در ايران- و شركت تكنولوژي‌هاي كوييك‌هيل، براي نخستين‌بار در فاز اول نسخه ادمين كنسول (سيستم مديريت تحت شبكه Quick Heal) اين آنتي‌ويروس به زبان فارسي منتشر مي‌شود.

 گفتني است كوييك‌هيل اولين آنتي‌ويروس معتبر جهاني است كه نسخه فارسي مديريت شبكه خود موسوم به Admin Console را براي بازار كشورهاي فارسي زبان ارائه كرده است.

مديرعامل شركت فانوس از اين توافق‌نامه به عنوان حركتي نو در عرضه محصولات امنيتي معتبر در كشور دانسته و اظهار اميدواري كرد كه چنين رويكردي بتواند جايگاه اين آنتي‌ويروس قدرتمند را در بين متخصصان IT ايراني باز كند.

از سوي ديگر روابط عومي شركت فانوس اعلام کرد:کاربران نگران کرم رایانه ای کانفلیکر نباشند.

 شرکت فانوس -توزیع کننده محصولات شرکت تکنولوژی های کوییک هیل در ایران-( که مرکز آن در استان مازندران است) ، خبر مقابله این شرکت درمقابل كرم Kido رامنتشر کرد.

فانوس اعلام کرده است: کوييک هيل همه كاربران خود را در برابر ورم Conflicker محافظت مي‌كند. كرم كانفليكر با عناوين Conflicker، Worm.Kido، Trojan.Kido و غيره شناخته مي‌شود.

گفتني است تاكنون كرم Conflicker به بيش از 250 نام‌هاي دامنه‌ي (Domain) متفاوت متصل شده و هر روز آخرين آپديت‌‌هاي مخربها را دانلود و بر روي كامپيوترهاي قربانيان اجرا مي‌كند.

 از يكم آپريل، آخرين نسخه از كرم Conflicker به 500 تا 50000 دامنه در روز متصل شده و payload (مخرب ها) را دانلود و اجرا مي‌كند.

  با استفاده از آسيب‌پذيري مايكروسافت ويندوز (MS08-067) اين كرم بر روي كامپيوترهاي قرباني نفوذ كرده و نصب مي‌شود.

اين كرم همچنين تلاش مي‌كند تا به صورت گسترده خود را از طريق فولدرهاي اشتراكي (share) در محيط شبكه و همچنين از طريق ابزارهاي USB مانند فلش‌ها و رم‌ها تكثير كند.

كاربراني كه از ويندوزهاي جنيون و اصل استفاده مي‌كنند و همواره ويندوز خود را آپديت مي‌كنند بصورت اتوماتيك از نفوذ اين worm در امان مي‌باشند.

فانوس اعلام کرده است: كاربراني كه كامپيوترهاي شان آخرين آپديت ها و وصله‌هاي امنيتي را از Microsoft نمي‌گيرند و كساني كه از محصولات آنتي‌ويروس Genuine و به‌روز (up to date) استفاده نمي‌كنند، كاربراني كه نسخه اصل ويندوز مايكروسافت را استفاده نمي‌كنند و معمولاً آخرين آپديت‌ها و وصله‌ها (patch) را دريافت نمي‌كنند نيز در خطر قرار دارند.

روابط عمومي اين شرکت بيان کرده است:براي اينكه در برابر كرم كانفليكر (كيدو) در امان باشيد از موارد زير مطمئن شويد: 1. تاريخ كوئيك‌هيل شما به روز است. 2. شما وصله امنيتي مايكروسافت را بكار برده‌ايد.

خاطرنشان مي کنيم دفتر شرکت فانوس و نمايندگي آنتي ويروس کوييک هيل در قائم شهر ونشاني اينترنتي آن به اين قرار است:http://www.quickheal.ir/


  • سه شنبه 29 ارديبهشت 1388-0:0

    واقعا وجود چنين اين آنتي ويروس قدرتمندي در استان مايه مباهات مازندران است كه چنين شركتهايي در زمنيه آي تي در اين استان فعالند

    • يکشنبه 8 اسفند 1395-13:31

      شرکتی که آدرسش رو با کد پستی میزاره تو سایت ، یه شیشه خورده ای داره احتمالا

    • سه شنبه 29 ارديبهشت 1388-0:0

      رپورتاژ - آگهی ؟!


      ©2013 APG.ir