تعداد بازدید: 18655

توصیه به دیگران 9

سه شنبه 29 ارديبهشت 1388-0:0

همسر شهيد باکري: از روز اول مخالف آقای احمدی نژاد بودم

خانم اميري،همسر شهيد باکري، در ساري گفت: از مردم می خواهم به کسی رأی دهند که قبلا فکر کند و سپس سخن بگوید- من به آقای خاتمی رأی دادم-درک نمی‌کنم که یک رییس جمهور چگونه می تواند در عرض یک زمان کوتاه، نرخ بهره را تک رقمی کند!-مهندس موسوی یک مسلمان واقعی است.


در همایش بانوان ستاد مهندس میر حسین موسوی در مازندران که با حضور جمعي از بانوان ، استادان ، دانشجویان و دیگر اقشار جامعه در محل ستاد مهندس موسوی در ساری انجام گرفت، همسر شهید باکری طی سخنانی با انتقاد از عملکرد دولت نهم اظهار داشت:«بنده سی سال زندگی بحرانی داشته‌ام، دلم می خواهد این چند سال آخر عمرم را بدون بحران طی کنم.

وي گفت: از مردم عزیز کشورمان می خواهم به کسی رأی دهند که بحران زا نباشد،به کسی رأی دهند که قبلا فکر کند و سپس سخن بگویدو به کسی رأی دهند که به سخن کارشناسان اهمیت قائل شود»

خانم امیری که در ستاد مرکزی میر حسین موسوی در ساری سخن می گفت به دولت های بعد از پایان 8 سال جنگ تحمیلی اشاره کرد وافزود:«الحق و الانصاف  بعد از پایان جنگ و در دولت آقای هاشمی کارهای زیربنایی زیادی صورت گرفت. همه می دانند که بسیاری از پروژه های امروز محصول دولت ایشان بوده است.

وي افزود:بعد از یک دوره ثبات و آرامش، مردم و بسیاری از بچه های جنگ به این نتیجه رسیدند که باید برخی از روش ها و فضای جامعه تغییر یابد و عملا بسیاری از آنها و البته خود من به آقای خاتمی رأی دادیم. منظور ما از اصلاحات این بود که در برخی از کارهای اشتباه گذشته تجدید نظرصورت پذیرد.»

 وی ادامه داد:«در برهه ای از زمان وقتی دختر و یا پسر جوانی لباسی بر خلاف سلیقه ما می پوشید و یا استفاده از چادر را نمی پسندید، از وی انتقاد و از او اشکال می گرفتیم برخی ها فکر می‌کنند که آزادی که در زمان خاتمی داده شده، موجب بی حجابی مردم شده است در حالی که این گونه نبود. همه می دانند که تربیت کودک در هفت سال اول زندگی وی صورت می گیرد. هر چقدر حساب می‌کنم، می بینم که این هفت سال به دوران جنگ برمی‌گردد، پس ما اشتباه می‌کردیم و باید اشتباه خود را جبران می نمودیم. ما به جوانان خود اجازه ندادیم که خودشان به نتیجه برسند.»

 همسر شهید حمید باکری خاطرنشان کرد:«آقای خاتمی و دولت اصلاحات اخلاق را به جامعه باز گرداند. ایشان مردم سالاری را در جامعه مطرح و به دولتی ها تآکید کرد که باید به حرف و نظر مردم اهمیت قائل شد.

اميري گفت:تا پیش از دوم خرداد به جوانان هرچه که می‌گفتیم باید انجام می دادند و اجازه اظهار نظر به آنان داده نمی شد. ما چرا باید از جوانان خود بترسیم؟

وي افزود:آقای خاتمی با وجود خشکسالی و فروش نفت 7 دلاری کشور را اداره کرد. همه به یاد دارند برای هر اتفاقی کفن پوشان به خیابان می‌آمدند و از روز اول به آقای خاتمی حمله کردند. البته ایشان می پذیرند که برخی از اقدامات و رفتار اصلاح طلبان اشتباه بوده است.»

امیری تصریح کرد:«خاتمی می گفت این مملکت متعلق به همه ایرانیان است و همه می توانیم در این کشور زندگی کنیم. آیا این سخنان خلاف شرع است؟ یقینا آقای خاتمی که یک روحانی است، کار خلاف شرع انجام نمی‌دهد.

وي افزود:بنده و امثال همسر شهید همت طی این سی سال هیچ چیزی از دولت های مختلف دریافت نکرده‌ایم، اگر خانه‌ای هست از ارث آن شهید بزرگوار می باشد. به روح شهید باکری قسم تا به امروز یک بار نیز حقوق شهید باکری را نپرسیده‌ام. اگر کسی حرف های مرا منتقل می‌کند باید بداند که تا به امروز موقعیتی نداشته‌ام که امروز نگران از دست دادن آن باشم.»

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عملکرد دولت نهم، ابراز داشت:رک و راست بگویم از روز اول مخالف آقای احمدی نژاد بوده و هستم.

وي گفت:بنده معلم هندسه و ریاضی هستم و در دانشگاه نیز اندکی اقتصاد خوانده‌ام، لذا با این اطلاعات درک نمی‌کنم که یک رییس جمهور چگونه می تواند در عرض یک زمان کوتاه، نرخ بهره را تک رقمی کند. البته این مطلب متعلق به زمانی بود که بنده از ارتباط ایشان با آقای محصولی مطلع نبودم. آقای احمدی نژاد ظاهر و لباس های ساده ای می پوشند که این امر بسیار پسندیده است اما این گونه رفتار ها برای کشور برنامه نمی شود.»

همسر شهید حمید باکری به آشنایی و شناخت خود از مهندس میرحسین موسوی اشاره کرد و گفت:«من و پسرم جزو اولین کسانی بودیم که از آقای مهندس موسوی جهت حضور در عرصه انتخابات دعوت به عمل آوردیم چرا که ایشان را از زمان جنگ می شناسم. مهندس موسوی یک مسلمان واقعی است و بنده با مقایسه عملکرد آدمها براحتی می توانم ریا را از اخلاص تشخیص دهم. »

امیری به تخریب های صورت گرفته بر علیه مهندس موسوی اشاره کرد و اظهار داشت:«مخالفان وقتی می بینند که موسوی یک مسلمان واقعی است، تخریب ها را بر علیه وی شدت می بخشند.

وي گفت:آن ها ادعا می کنند که مهندس موسوی سالها از صحنه دور بوده است. چگونه می شود که کسی عضو مجمع تشخیص مصلحت باشد و از صحنه و وضعیت کشور خبری نداشته باشد؟ مگر اشکالی دارد که کسی هنرمند و نقاش باشد؟ معمولا هنرمندان ریزبین هستند و چیزهایی می بینند که دیگران از دیدن آن عاجزند و موسوی این ویژگی ها را دارد.»

 وی ادامه داد:«میرحسین موسوی زندگی ساده خود را همواره حفظ کرده است. وی مصداق واقعی حضرت علی (ع) در رابطه با متقین می باشد و کسی است که ارث و میراث نمی خواهد. امروز کسانی در قدرت اند که امکاناتی که مردم جمع کرده بودند را به جبهه ارسال نمی کردند.»

همسر شهید حمید باکری به هشت سال نخست وزیری مهندس موسوی اشاره کرد و گفت:«میرحسین موسوی در زمان جنگ به بهترین نحو کشور را اداره کرد. از ایشان انتقاد می کنند که کشور را به صورت کوپنی اداره کرده است اما مگر امروز چیزی به عنوان بخش خصوصی وجود دارد؟ آیا واگذاری شرکت صدرا به قرارگاه خاتم، خصوصی سازی است؟ آیا واگذاری سهام شرکت های ورشکسته به مردم خصوصی سازی است؟ در همه کشورهای جهان در زمان جنگ اقلام ضروری را کوپنی عرضه می کنند.»

 امیری خاطرنشان کرد:«من از همه مردم و شهروندان عزیز خواهش می کنم به خاطر بچه های شهید همت، باکری ها و زین الدین این مملکت را به دست کسی بدهید که عاقل باشد.


  • يکشنبه 30 شهريور 1393-19:8

    واقعا که.یه مشت ادم ..........جمع شدن دارن این حرفا روتایید میکنن.هیچ وقت همسر شهید همت و باکری نمیان از این حرفا بزنن.

    • يکشنبه 18 خرداد 1393-23:44

      خانم امیری شما گفتید جوونا در دوره ی آقای خاتمی بدحجاب نشدند و بعد گفتید تربیت کودک به 7سال اول زندگی او برمی گردد(تقصیر دولت نبوده).این تناقضه.
      ولی یه نکته ی جالب که تو روان شناسی روز دنیا مطرح بشه همه ی مردم دنیا می خندن!
      با توجه به حرف شما بچه یه موجودیه که فقط در7سال اول زندگی تربیت می پذیره و اگر کوچک ترین مشکلی هم به وجود بیاد به خاطر اون 7ساله و اتفاقات دوره ی جوانی و نوجوانی هیچ تاثیری در شکلگیری شخصیت اون نداره!!!!!!
      ...
      امیدوارم لحظه ای به خودتون بیاید و به عقایدتون فکر کنید...

      • پنجشنبه 22 اسفند 1392-23:17

        سلام و خسته نباشید . عزیزان فکر نکنم همسر شهید چنین حرفی زده باشند اینها توطئه دشمنان بوده و فقط قصد اختلاف بین ملت و خانواده شهدا را دارند ای ملت ایران این چیزها را باور نکنید کسی این حرفها راباور بکند پس واقعا عاقل نیست .
        یا علی مدد خدا پشت و پناه خانواده شهدا

        • امیر از ورامینپاسخ به این دیدگاه 23 15
          جمعه 6 ارديبهشت 1392-0:0

          انقدر در حرفهای ایشان تناقض وجود داشت که اگر یک نفر را از مریخ بیاوریم و بگوییم نظر بده،ایشان را با این حرفهاشان لعن می کند. به هر حال خدا هدایتشان کند

          • مجتبی ماندیپاسخ به این دیدگاه 14 7
            دوشنبه 28 اسفند 1391-0:0

            سلام.بنده نه این خانم باکری راقبول دارم.ونه موسوی رااحمدی نژادراقبول داشتم.که ایشان هم ازلیست خارج شد.حالاماندم بین دوراهی نمی دانم حق کدام ورقرارگرفته وباطل کدام طرف ولی این سخن گهربارامام راازیادنمی برم که فرمودندمیزان افراددربرهه کنونی مشخص می شود.

            • سه شنبه 21 شهريور 1391-0:0

              اللهم عجل لولیک الفرج. آمین.

              • دوشنبه 6 شهريور 1391-0:0

                متاسفم!!!!!!!!!!!!!!!

                • جمعه 16 تير 1391-0:0

                  درود بر شما خانم امیری.

                  • سرباز ولایتپاسخ به این دیدگاه 17 5
                    شنبه 28 دی 1392-20:33

                    اهای دوستی که این سخنان رو تایید میکنی ملاک رو بزار سخنان رهبر معظم انقلاب اون وقت دیگه اینطور بی مها با تایید نمیکنی
                    مواظب باش شهدا جوونی شون رو دادن بخاطر حفظ ولایت و اسلام
                    قضاوت با خودت
                    موفق باشی
                    یا علی مدد....

                  • شنبه 30 ارديبهشت 1391-0:0

                    دستشون درد نکنه گل کاشتن .خاک بر سر مخالفاتون.ایشالا که به درک واسل میشن

                    • فدايي رهبر و شهيدانپاسخ به این دیدگاه 21 15
                      پنجشنبه 28 ارديبهشت 1391-0:0

                      خوب حالا كه خود خانم اميري خون شوهرش ژايمال مي كنه انتظار از قشر جوان نداشته باشيم ژيرو خط همسرش باشه.
                      خوب اول بره خانم اميري فكر كنه كه شوهرش براي چي شهيد شده ؟ بعد اظهار نظر كنه
                      شوهرش براي امامش شهيد شد و ما هم براي امام حال حاضرمان به احمدي نژاد راي داديم و پشتيبانش خواهيم بود.
                      مرگ بر ضد ولايت فقيه و فتنه گر و منافق و كسي كه خون شهدا را پايمال مي كند

                      • پنجشنبه 24 فروردين 1391-0:0

                        خانم امیری دستتون درد نکنه ولی روی حرفاتون بیشتر پافشاری کنید متشکرم

                        • دوشنبه 29 اسفند 1390-0:0

                          خیییییلی دوست دارم ببینم الانم همین حرفارو می زنن !!خود شهید همت می فرمایند من از مردم می خواهم در زمان غیبت مطیع ولایت فقیه باشند حالا خونواده محترمشون اینطوری!!!!!!!!
                          عجباااااااااااا..........

                          • چهارشنبه 26 بهمن 1390-0:0

                            سلام می خواستم ببینم واقعا این حرف ها را همسران شهید همت وباکری گفته اند من خیلی به این شهیدان ارادت دارم

                            • سه شنبه 8 ارديبهشت 1394-17:32

                              من هم حرفهای ین خانوم را حتی با وجود ارادت بسیارم به این شهید عزیز قبول ندارم و معتقدم که میزان عمله نه اشخاص که اگر این را مردم در نظر می گرفتند بین امام علی و طلحه و زبیر و... نمی ماندند. ولی کاش شما کمی مودبانه تر نظرتون را بیان می کردید.
                              قدری بصیرت

                            • شنبه 24 دی 1390-0:0

                              برو بینم

                              برا ما خود شهدا ملاک هستن ، نه خانواده ی شهدا. مرده شور بیاد ببردت که از راه ولایت منحرف شدی. بدبخت چرا هیچی از اون شوهر خدایی و ولایتی و مقدست یاد نگرفتی؟ مگه نمی دونی میر حسین سوسیال بود و هست. حالا شده مسلمان دیالمه و آیت چرا شهید شدن؟ خوب می دونی ولی حب دنیا کورت کرده

                              • يکشنبه 4 دی 1390-0:0

                                سلام
                                کاش یه مصاحبه بشه که ببینیم این خانم الان نظرش درباره موسوی چیه؟اگرالان هم همین نظرات روداره باید گفت یک شهید فقط خودش شهیده.خانوادش همچین مقامی ندارن
                                اللهم اجعل عاقبت امورنا خیرا
                                اللهم الرزقناتوفیق شهادت فی سبیلک
                                التماس دعای فرج مولا وسرورمان حضرت حجت عج که صدالبته نزدیک است
                                یاعلی علیک السلام

                                • يکشنبه 10 مهر 1390-0:0

                                  باشه به خاطر این بند اخری که گفتی به اقای احمدی نژاد رای میدم تا حقی پایمال نشه.!!!!!!!!! بیچاره ها دنبال چی هستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                                  • يکشنبه 10 مهر 1390-0:0

                                    خاک بر سر ما که همسران شهیدان به دنبال ابو نانند البته حق هم دارند اما شوهرانشان دنبال چه بودندو......

                                    • نوکر شهیدانپاسخ به این دیدگاه 16 12
                                      يکشنبه 20 شهريور 1390-0:0

                                      ما به خاطر شهیدان و فرزندانشان که این همه سال طعم تلخ بی پدری را درک کردند مملکت را دست آدم عاقل دادیم. احمدی نژاد واقعا عاقل است. آقام امام خامنه ای(مدظله العالی) هم که حکم پدر همه فرزندان شهید را دارند. اما حیف که شما به بی راهه رفتید. من از کسی که روزی در مدرسه ای که درس می خواندم دبیر بوده توقع راه درست داشتم نه توقع دعوت مردم به گمراهی

                                      • چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393-21:53

                                        احمدی نژاد عاقل است؟!!!!!!!!!
                                        دمت گرم کلی خندیدم :))

                                      • ایران خانومپاسخ به این دیدگاه 14 10
                                        چهارشنبه 16 شهريور 1390-0:0

                                        همسران شهدای گران قدر
                                        اگر واقع بین باشید میبینید که قاتلین همسرانتان همانهایی هستند که چون از جبهه رزم جواب نگرفتند به جنگ نرم روی آوردند تا از درون یک فرزند شهید را تبدیل به دوستار و طرفدار برای غرب کنند . حیف که اولین پایمال کنندگان خون شهدا شما همسران سابق شهدا هستید .

                                        • دوشنبه 24 مرداد 1390-0:0

                                          مخالفین سخنان گهر بار خانم امیری دوستانه ازتون میپرسم آیا فکر نمیکنید وقت اون رسیده که کمی حماقتتون رو بزارید کنار و دست از این توهمات و خیال بافی های احمقانه بردارید؟ کی قراره واقعیت رو ببینید و بفهمید شش ساله چه کلاهی سرتون رفته؟ نمی دونم چرا تا کسی میگه بالای چشم احمدی نزاد ابروه بهش میگید ضد ولایت فقیه؟ تکلیتونو مشخص کنید با این موضع شما اصلا ولی فقیه کیه؟ اقای خامنه ای یا ؟ احمدی نزاد؟ نمردیم و با وقهر و قهر بازیای آقای رییس جمهور معنی تبعییت از ولایت فقیه رو هم فهمیدیم کافیه یکم به دور و برتون یه نگاه عاقلانه بندازید مشکل تورم و بیکاری رو ببینید بعد مقایسه اش کنید با این آمارای بی اساس بکنید اونوقت متوجه میشید خاین به مملکت کیه؟

                                          • جمعه 3 تير 1390-0:0

                                            برای این خانم متاسفم اگه شهید باکری زنده می بود ولایت فقیه و رهبری را تنها نمی گذاشتند نه اینکه از بشت به انها خنجر بزنند

                                            • جمعه 20 اسفند 1389-0:0

                                              درود خدا بر خانم امیری باد

                                              • شهلا جاهدپاسخ به این دیدگاه 14 9
                                                سه شنبه 9 آذر 1389-0:0

                                                خانم باكري لطفا اين قدر اراجيف نبافيد. اگر شهيد باكري بود مي‌گفت رهبري و ولايت. شما چه كاره اين مملكت هستيد كه راه افتاديد و نام شهيد باكري را سپر خود قرار داده‌ايد. اگر قدر شهيدتان را مي‌دانستيد به جاي "موسوي يك مسلمان واقعي است" مي گفتيد "او خائن به رهبري و ملت ايران است".

                                                • شنبه 17 مهر 1389-0:0

                                                  مردم هیچ عقد اخوتی با کسی نبسته اند همسر همت و باکری به این دلیل برای این ملت محترم بودند که شوهرانشان برای حفظ آرمان های این انقلاب هستی خود را فدا کردند.وقتی پای اغتقادات این ملت یه میان می آید فرقی نمی کند هرکه می خواهد باشد محکوم است.نان خانه یونسی وزیر خاتمی که بهتر از این نمی شود.

                                                  • چهارشنبه 7 مهر 1389-0:0

                                                    وقتي چنين شير زناني را ميبينم از خودم خجالت ميكشم درود بر تو اقايي كه شما را با همسر امام حسن قياس كرده اشتباه كرده عده اي مي خواهند از احساسات ديني مردم سو استفاده كنند در زمان امام علي ايشان به دادگاه رفتند الان چي ميشود از رهبر انتقاد كرد

                                                    • پنجشنبه 1 مهر 1389-0:0

                                                      متاسفم برای ایشون

                                                      • سه شنبه 11 خرداد 1389-0:0

                                                        متاسفم برلی خانم امیری
                                                        اگر شهید باکری بودند خانم امیری را هیچ.وقت نمی بخشیدند لعنت خدا بر خاتمی و موسوی بی دین باد
                                                        خانم امیری ایا سروش هم مسلمان واقعی هست ؟ ایا گنجی هم مسلمان واقعی هست؟

                                                        • يکشنبه 22 فروردين 1389-0:0

                                                          سلام اینا دلیل نمیشه که آقای محصولی بد باشه حالا چون شهید باکری خوب بوده باید حتما زنش هم آدم خوبی باشه

                                                          • دوشنبه 9 فروردين 1389-0:0

                                                            خانم امیری خسته نباشید
                                                            آنهایی که منتقد حرف شما بودند رو من خوندم متاسفم برای کسانی که دم از ولایت زدند و از حرفهای ولی فقیهشان دوری جستند
                                                            امام فرمودند قانون را بپذرید هرچند بر خلاف میلتان باشد اما نگفتند که بی قانونی را بپذیرد اگر چنین بود پس امام هم اشتباه کردند
                                                            آنهایی که رهبر را سپر بلای خودشان قرار دادند بدانند که همین رهبر گفتند که حرفهای آقای احمدی نژاد به نظرات من نزدیکتر است اگر چنین است پس به گفته آقای احمدی نژاد که آقای هاشمی و خانواده اش از مفسدین کلان کشور هستند چرا مردم 30سال پشت سر این آقا نماز جمعه خواندند و اگر رهبر خبر نداشت چرا بعد از انتخابات که مطلع شد دوباره از ایشان بعنوان امام جمعه دعوت کردند آیا از نظر فقهی مشکل ندارد در زمان احمدی نژاد مراجع ما احساس خطر کردند چرا بخودتان نمی آیید فکر میکنید الان هم موقع جنگ هست
                                                            ضمنا از شما ریا کار تر خودتونید که در شعارهاتون دم از امام و خانواده اش میزنید چرا پس امسال مراسم شب احیا را در حرم امام نگرفتند چرا نوه امام را رد صلاحیت کردند چرا نوه امام را دستگیر کردند چرا خانواده امام را در بازداشتهای خانگی قرار دادند اگر نمیدونید بدونید که جوانهای زیادی را کشتند و به نوامیس مردم خیانت کردند و و خیلی کارهای دیگر را انجام دادند و به گردن دیگران انداختند و اگر نمیدونید بدونید که سیاست خیلی نامرده پس بیدار باشید نکند که دیر بیدار بشد و زمانی فرا برسد که دیگر همه چیز مون رو از دست بدهیم

                                                            • دوشنبه 5 بهمن 1388-0:0

                                                              سلام شمابرشیر زن.
                                                              اولا درسته که اگه موافق آقایان بودید دنیای تامین شده ای داشتید پس درودبر شرفتان بی بی.
                                                              ولی دوستانی که احتمالا دچار نزدیک بینی از نوع سیاسی البته کاملا عمدی شده اید عرض کنم که اگر اعتراض قانون شکنی است
                                                              پس اولین کس امام (ره)از سال 42 تا 57
                                                              آنهم از نوع خارج نشینیانش قانون شکنی کردند.ما ولایت امام روح ا... را زنده میگذاریم

                                                              • شنبه 26 دی 1388-0:0

                                                                ای همسر شهید راه را بی راهه رفته ای و به ولی فقیه ات پشت کردی بصیرت را برای خود برگزین و آن را سرچشمه سخنان خود قرار بده یاد شهیدان بزرگوار 8سال دفاع مقدس در دل ما ولایت مداران همچون خورشیدی تا ابد میدرخشد .همسر شهید خود را به چه قیمت فروختی؟!!!!!

                                                                • دوشنبه 30 آذر 1388-0:0

                                                                  ایشون انگار در زمان تحصیل علم اقتصاد در دانشگاه تمامی واحد ها را افتاده اند یا با پارتی بازی همسر آقای موسوی پاس کرده اند که اینجور با دلیل و مدرک و استدلال صحبت می کنند

                                                                  • سه شنبه 24 شهريور 1388-0:0

                                                                    خیلی کنجکاوم نظر خانم امیری را بعد از انتخابات و قانون شکنی های بعد توسط موسوی در مورد ایشان بدانم

                                                                    • يکشنبه 20 تير 1395-17:36

                                                                      این خانم همسر کدام شهید باکری اند؟ تاجایی که من می دانم صفیه مدرس همسر مهدی و فاطمه چهل امیرخانی همسر شهید حمید باکری اند؟

                                                                    • دوشنبه 23 شهريور 1388-0:0

                                                                      درود بر خانم امیری .حقیقت اینه.

                                                                      • سه شنبه 6 مرداد 1388-0:0

                                                                        خدا را شکر که نمردیم و قانون مداری آقای میر حسین را بعد از انتخابات دیدیم.
                                                                        اجماعا فاتحه مع الصلوات

                                                                        • دوشنبه 5 مرداد 1388-0:0

                                                                          به نام او
                                                                          واقعا متاسفم که همسران شهدا سنگ کسی را به سینه میزنند که امروزه شاهد بیانیه های تند انها وتحریک جوانها وکشته شدن انها هستیم بله همان اقای مسلمان واقعی ازنظر خانم باکری یعنی میرحسین!!!!!

                                                                          • سه شنبه 19 خرداد 1388-0:0

                                                                            همر امام حسن هم که همسر امام معصوم بود، یزیدی شد و امام حسن را شهید کرد.بنابراین همسر شهید باکری هم از این انحرافات مستثنی نیست.

                                                                            • شنبه 16 خرداد 1388-0:0

                                                                              زنده باد اميري .پاينده باد خاتمي. پيروز باد موسوي. روح شهيد همت ،باكري و زين الدين شاد باد

                                                                              • شنبه 16 خرداد 1388-0:0

                                                                                واقعا که کم اطلاع هستی خانم محترم از خدا بترس ! در روز جزاء جواب این شهید را چه می دهی ؟

                                                                                • شنبه 16 خرداد 1388-0:0

                                                                                  همه شما سرو ته یک کرباسید بخورید بیاشامید ولی اسراف نکنید به ما بدهید. من نیدونم چرا فقط خانمهای این اقایان تحصیل کرده اند . اقایون دنیا 2 روزه با هم دعوا نکنید یکدوم رییس شین اون یکی هم پولا رو جمع کنه مسجد درست کنید به فکر ساختن مدرسه نباشد. دانشگاه دولتی چیه دانشگاه ازاد درست کنید تا یک سری الدنگ اونجا دکطرو مندص بشن. خوش به حاتون که نمدونید چه قدر سخته یه لقمه نون حلال درآوردن به حرام خوری عادت نکنیدا .

                                                                                  • پنجشنبه 14 خرداد 1388-0:0

                                                                                    بسم رب الشهداء والصدیقین
                                                                                    "ان الذین آمنو اوعملوا الصالحات سیجعل لهم الرحمن ودا" سوره مبارکه مریم/آیه96
                                                                                    با سلام بر شهدای عزیز.امامشان و شماکه یادگارانشان هستید.
                                                                                    خانم محترم احترام شما ازجهت اینکه همسرشهید باکری هستید وشهدا نیز برایمان محترمند جای خود.اما آیا واقعا درست است که بنام شهدا به سود عده ای سخن بگوئید که به گفته شهیدباکری جزءدسته ای هستند که بعدازجنگ گذشته رافراموش کرده وبه مال دنیا می چسبند؟وعلیه کسانی که باز به گفته شهیدباکری بعد جنگ از رانت خواریها و مال مردم خوریها و بی عدالتیهاو... همرزمانشان که شایددرزمان جبهه وجنگ بهترینها بوده اند اما همچون ابوبکروعمر که پس از رحلت رسول اکرم(صلی الله علیه وآله والسلم) سنتهای ایشان را نسخ کرده وبیت المال را به اسم اسلام بالاکشیدندوخرج عیاشی ها وراحتی خودشان نمودند سخن بگوئید؟
                                                                                    خانم محترم مراقب باشید ازکسانی حمایت نکنید که حق شما وفرزندان امثال شما را خورده اند و اکنون بنام شهدای شما می خواهند به اصطلاح اصلاحات انجام دهند!!!! مواظب باشید با حرفهایتان خودتان را مدیون خون همسرتان وهمرزمان شهیدش نکنید. خداونددوستی ومهر کسانی راکه ایمان آورده اند وعمل صالح انجام دهند در دل مردمان خواهدانداخت ونیازی هم به تبلیغات هنگفتی که معلوم نیست هزینه اش سرازکجا درمی آورد ندارندچراکه رنگ آنان الهی است و"من احسن من الله صبغه".
                                                                                    مطمئن باشید خداجای حق نشسته و حق را به مستحقش میرساند.
                                                                                    "ربنالاتزغ قلوبنابعداذ هدیتنا وهب لنا من لدنک رحمه انک انت الوهاب".
                                                                                    والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته.

                                                                                    • پنجشنبه 14 خرداد 1388-0:0

                                                                                      من نميدانم همسران اين شهداي عزيز چرا ذره اي از شهدا به ارث نبرده اند البته پول خونشان را نوش جان مي كنند ولي آنها را در مزارشان مي لرزانند.شهدا!حيف كه با اينها زندگي كرديد و خوش باد كه از آنها رها شديد.البته اگر شما بوديد اينها جرات اين نظرپردازي ها را نداشتند.

                                                                                      • جمعه 29 فروردين 1393-17:17

                                                                                        جناب آقای حقیقت حقیقت هیچ وقت چیزایی که گفتن نبوده باید ببینیو بشنوی تاباور کنی همیشه دولتی که سره کار میاد دولت قبلیو انکار میکنه وتخریب و میگه اونا غلط کردی ونوسازیه دولت جدید میکنه و هرچی دولته قبلی ساخته بود خراب میکنه بخاطره همین پیشرفت بی پیشرفت .یاحق

                                                                                      • جمعه 8 خرداد 1388-0:0

                                                                                        بنده با مقایسه عملکرد آدمها براحتی می توانم ریا را از اخلاص تشخیص دهم. بهتر خانم امیری خسته از 30 سال گذشته پاسخ دهند کمک به مردم فلسطین در دهه 60 و در زمان آقای موسوی با دادن نفت رایگان به سوریه و کمک مالی به ساف در حالیکه نفت را گاها 8 دلار میفروختیم و کشور در حالت جنگی بود،کار پسندیده ای بود ولی حالا کمک به این عزیزان که بیشتر دیپلماتیک است کار ناپسندی شده است که آقای مهندس برای عوامفریبی و اخذ چند رای بیشتر اظهار میدارند خانم معلم مردم شاگردان کودن کلاستان نیستند که با اسم شهیدتان گول بخورند و خام این حرفها شوند مطمئن باشید حساب شهید عزیرباکری از عافیت طلبها جداست .

                                                                                        • سه شنبه 29 ارديبهشت 1388-0:0

                                                                                          يعني يك معلم رياضي و هندسه براي تحليل مسايل سياسي آورده شد؟ اين كه پرواضح است كه نه قصد اطلاع رساني بلكه بازي با احساسات جوانان خصوصا خانم ها مد نظر است.

                                                                                          • سه شنبه 29 ارديبهشت 1388-0:0

                                                                                            خانم اميري، همه خصوصا جوانان مي دانند كه يدك كشيدن نام شهيد عاليقدر باكري؛ سبب مشروعيت جملات شما نيست. اگر كه شما همسر شهيد باكري و حامي اصلاحاتيد. بدانيد كه همسر استاد شهيد مطهري هم حامي اصولگرايان و دكتر احمدي نژاد است. پس يدك كشيدن نام شهيد عزيز و سوء استفاده از ان براي مقاصد انتخاباتي صحيح نيست. البته شايد شما چنين نخواهيد ولي بايد بدانيد ديگران خواهي و نخواهي چنين مي كنند.
                                                                                            در متن امده است كه فرموديد : ((یقینا آقای خاتمی که یک روحانی است، کار خلاف شرع انجام نمی‌دهد. ))
                                                                                            لطفا بگوييد اين استدلال شما چه وجهه فقهي دارد؟ آيا صرف دروس حوزوي و لباس روحانيت مانع از فعل حرام مي شود؟ چه كسي اينها را قبول مي كند؟( ضمن اينكه نمي خواهم برخي مسايل حاشيه اي را كه خود اقاي خاتمي و همراهانش به آن اعتراف دارند باز كنم.)
                                                                                            و از اينكه باز هم با سوء استفاده از نام شهداي عزيز در جمله آخر قصد احساساتي كردن مردم را داريد متاسفم.
                                                                                            دانشجو تعقل مي كند، به برنامه گوش داده تامل مي كند و اصلح را انتخاب و با قصد قربت راي ميدهد. نه اينكه چون همسر فلاني از من خواهش كرد پس من هر چه او گفت عمل كنم.
                                                                                            به صراحت عرض مي كنم امروز شما داريد با اين سخراني هاي عجيب با آبروي شهدا بازي مي كنيد.
                                                                                            من از همه جوانان عزيز تمنا مي كنم كه شهدا را به چوب اشتباهات بازماندگانشان نرانند.
                                                                                            barforosh@gmail.com

                                                                                            • سه شنبه 29 ارديبهشت 1388-0:0

                                                                                              خانم محترم شما ادعا كرديد كه خاتمي اخلاق را به جامعه برگرداند و خلاف شرع عمل نميكنند اولا افزايش فساد و فحشا و بي بندو باري و گردنكشان و زورگويان در دوره حضرت ايشان با كدام مباني اخلاقي سازگار است ثانيا دست دادن ايشان با ...


                                                                                              ©2013 APG.ir