تعداد بازدید: 2497

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 20 خرداد 1388-0:0

4 سال کج روي وبي عدالتي

دکتر انوشیروان محسنی گفت :متاسفانه آن چه که در طول 4 سال گذشته ما شاهد بودیم کج روی، کج خلقی، بی عدالتی و ... بود که از سیاست سلطه جویانه و مداخله گرانه تاسی گرفته است.


دکتر محسنی  گفت: انتخابات، یکی از اصول مهم دموکراسی است.البته باید برای برپایی یک انتخاب سالم، بستر مناسب نیز فراهم شود و لذا برای ساخت این بستر باید به قوانین قانون اساسی مراجعه نماییم.

وي گفت: اگر امروز برای تحقق این امر سرمایه گذاری کنیم. امیدوار خواهیم بود که در آینده،انتخابات ما به جشنواره مدنی بدل  خواهد گردید.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: اگر نگاهی به آموزه های دینی وملی خود داشته باشیم که این اصول در قانون اساسی نیز به خوبی دیده شده است در می یابیم که ، حق رای، اظهار نظر، انتقاد و نقادی، رعایت حقوق شهروندی و زندگی شرافتمندانه از اصلی ترین حقوق اجتماعی و مدنی هر فردایرانی است.

محسنی خاطر نشان ساخت: بیکاری، رکود، تورم 4/25 درصد، پررنگ تر شدن خط فقر از دستاوردهای این گونه سیاست ها بوده است.

نماینده نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه همانطور که امروز شما ملت بزرگوار و عزیز به خوبی دریافته اید، این طرز اداره دولت به قرون وسطی برمی گردد و نسخه شفابخشی نیست.


دکتر انوشیروان محسنی تصریح کرد: دولت در بودجه امسال حدود 54 درصدانحراف داشته است مثلا دومیلیارد متر مکعب گاز به خارج فروخته اند ولی پول آن به خزانه واریز نشده، هزینه سفر ریاست جمهوری و هئیت همراه دولت در سفرهای اول استانی بالغ بر 70 میلیارد ریال برآورده شده است. همه این مبلغ از بخش فروش نفت تامین شد.

وي افزود:دولت نه تنها علی رغم ادعای خویش پول نفت را بر سر سفره مردم نیاورد بلکه با زور می خواست لایحه هدفمند یارانه هارا به ملت تحمیل کند تا از پول اضافه ای که از مردم می گیرد منابع مالی گم شده را تامین کند.


  • سه شنبه 26 خرداد 1388-0:0

    بسیار جای تاسف است .
    محسنی خودسش هم می داند چه رانت هایی باعث نماینده ماندنش شده و آنچه در نوشهر اتفاق می افتد خودش می داند زیر سر خودشه . واسه موندن این کارها رو می کنه . فک میکنه اگه موسوی میومد این آقا استاندار می شد یا در وزارت خونه ها سمتی می گرفت ولی خیال باطلی بود .

    • دوشنبه 25 خرداد 1388-0:0

      چطور جرات کردی این حرفها را بزنی اینها برای رای اوردن این همه بی تقوایی و بی قانونی می کنند و حالا فردا نوبت شما می رسد


      ©2013 APG.ir