تعداد بازدید: 2984

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 7 تير 1388-0:0

نماينده بابل:چه معنايي دارد كه محيط زيست به شهرك صنعتي مصوب گير بدهد؟

  محسن نريمان گفت: بايد درباره استعلام هاي 10 سال اخير سازمان حفاظت از محيط زيست، تحقيق وتفحص انجام شود.

 


 نائب رئيس كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي افزود: بايد ديد كه به كدام دليل قانع كننده محيط زيست اين همه درمقابل توسعه صنعت استان مازندران مقاومت مي كند.

 نماينده مردم بابل درمجلس شوراي اسلامي با اشاره به سهل تر بودن توسعه صنعتي دراستان هاي همجوار مازندران گفت: چه معنايي دارد كه محيط زيست به شهرك صنعتي مصوب گير بدهد؟

 وي بابيان اينكه همايش و نمايش برپاکردن مشكلي ازصنعت را حل نخواهد كرد، اظهارداشت: محيط زيست مهمترين چالش فرا روي صنعت مازندران است .

 نريمان با اشاره به اينكه در لاله آباد بابل شهرك صنعتي با رعايت همه مسايل ومصوبه دولت ايجاد شده از اظهار نظر جديد محيط زيست مبني بر مناسب نبودن مكان شهرك صنعتي آن هم پس از مصوبه دولت وشكل گيري اظهار تعجب نمود و افزود:متاسفانه درمحيط زيست عادت شده است كه به كليه فرم ها گير داده شود وبعد ازمدتي همان مورد راتائيد نمايند .

نائب رئيس كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي گفت: چرا محيط زيست طرحها وفرم ها را در ابتدا رد  وبعد ازمدتي آن را تاييد مي كند؟(sanayenews)


  • يکشنبه 9 تير 1392-0:0

    اقای نریمان دشمن توسعه کشور کسانی هستند که جلوی محیط زیست ایستاده اند وبه خاطر منافع خود حاضر به هرگونه ضریه ای به محیط زیست هستند. کسانی که قدرت درک این مسائل را ندارند چرا اظهار نظر می کنند.اگر کشور های توسه یافته دنیا به اینجا رسیدند به خاطراحترام به محیط زیست بود.انها چیز هایی را می بینند که شمانمیبینیداگر یک شرکتی که سالی یک میلیارد سود برای مالکش دارد در صورت رعایت نکردن استاندارد های زیست محیطی و همینطور اگر در منطقه ی جنگلی با قطع درختان ساخته شود سالانه ده ها میلیارد تومان به ضرر اقتصاد کشور است ودر هیچ جای دنیا به خاطر منفعت یک شخص منافع ملی را زیر سوال نمی برند. که مثلا محیط زیست جلوی توسعه را می گیرد .در حالی که توسعه با محیط زیست معنی پیدا می کند. اول فکر کنید بعد صحبت کنید


    ©2013 APG.ir