تعداد بازدید: 2704

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 23 تير 1388-0:0

چيني سنگ زن!

رئيس سازمان نظام مهندسي معدن ايران گفت:چيني‌ها سنگ ايراني را مي خرند و با برش زدن ارزان‌تر به ما مي‌فروشند!


 محمد‌حسين بصيري در ساري افزود: همه بايد در وجود خودمان به اين موضوع افسوس بخوريم كه چرا كشور به تمام اهدافي كه براي توسعه مي‌خواهد نمي‌رسد.


رئيس سازمان نظام مهندسي معدن ايران با اشاره به اينكه سيستم مديريتي كشور بايد به گونه‌اي باشد، كه مديري بستگانش را در پستي قرار مي‌دهد و سليقه‌اي برخورد مي‌كند، تصريح كرد: بايد در دهكده جهاني رقابت‌ فشرده‌تر باشد و اگر جنسي كه ما توليد مي‌كنيم گران‌تر باشد، در رقابت پيچيده نقش ما مطلوب است.

 
وي با اعلام اينكه وقتي عنوان مي‌شود معدن اساس توسعه است، گفت: فولاد مباركه به عنوان مدرن‌ترين سيستم توليد فولاد در كشور است، با وجود اينكه 800 ميليارد تومان كارخانه آن هزينه دارد اما 20 ميليون تومان سرمايه‌گذاري شده است.

وي اظهار داشت: نقش مهندسان معدن و تخصص آنها در معادن ما كمرنگ است كه با بها دادن به آنها مي‌توان بسياري از كارخانه‌ها استفاده شود تا كارخانه‌ها ضرر ندهند و مردم نيز بيكار نشوند.


به گزارش farsnews رئيس سازمان نظام مهندسي معدن گفت: نظارت و كنترل بسيار حساس است و بسياري از كارخانه‌ها ما در حال حاضر به دليل نظارت ضرر مي‌دهند كه بهترين چشم حكومت و مي‌تواند مشكل كشور را نشان دهند، مهندسان هستند‌.



    ©2013 APG.ir