تعداد بازدید: 2682

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 24 تير 1388-0:0

ساعت 2 خوب است!

بهبهانی-وزير راه- در ساري گفت: دانشجويان اروپا  گاو و گوسفند هستند-كشته‌هاي تصادف، شتري است كه در خانه همه ما خوابيده است-من برای سیاست بازی نیامده ام-اول بفرمایید خبر شما کی روی آنتن می رود؟


 حمید رضا بهبهانی-وزیر راه و ترابری دولت نهم-  که به اظهار نظرهای عجیب شهره دارد ،روزسه شنبه مصاحبه تلویزیونی با خبرنگار سیما را مشروط به پخش آن در ساعت 14 کرد. این وزیر نزدیک به شخص رییس جمهور علت این امر را این گونه بیان کرد: " دکتر احمدی نژاد خبر ساعت 14 بعد از ظهر را می بیند و معمولا خبر ساعت 21 را نمی بیند."!

به نوشته mehrnews وزیر راه و ترابری در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر ضرورت و یا عدم ضرورت تشریفات خودرویی در بازدید از پروژه ها به سئوالات خبرنگاران پاسخ نداد و محل مصاحبه را ترک کرد.


 حمیدرضا بهبهانی وزیر راه و ترابری که قرار بود ديروز با بازدید از پروژه های عمرانی راه و ترابری مازندران گامی برای تسریع در انجام این پروژه ها بردارد در مقابل پرسشهای خبرنگاران واکنش نشان داد و محل مصاحبه در فرودگاه ساری را ترک کرد.


وزیر راه و ترابری در حالی از این مصاحبه دلخور شد که مقابل این سئوال عنوان " پرت و پلا" را به کار برد.بهبهانی در پاسخ به این سئوال که چرا برای یک بازدید این همه تشریفات خودرویی قائل می شوید، گفت: اگر می خواهید پرت و پلا روی سایت ببرید به من بگویید.


وی با اشاره به اینکه من برای سیاست بازی نیامده ام تصریح کرد: من برای خدمت به شهر شما آمده ام .


وزیر راه و ترابری با این گفته خود که سئوال تشریفات خودرویی را جزو سیاست بازی قلمداد کرد با گفتن "خدانگهدار" باعث شد تا دیگر خبرنگاران خبرگزاریها از پرسشهای خود درباره موضوع های دیگر محروم شوند.

خبرنگاران خبرگزاری های مهر، فارس، ایرنا و ایلنا که از بامداد امروز همراه تیم بازدید با وزیر بودند پرسش هایی نظیر میزان کسری بودجه وزارت راه ترابری، آخرین وضعیت پروژه های راه و ترابری و وضعیت کمربندی ها، توسعه حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی کشور و نحوه عزل و نصب ها در وزارت راه و ترابری را از وزیر کنار گذاشتند تا در موقعیت دیگر به جواب پرسشهای خود برسند که ناکام ماندند.


از نکات قابل توجه این بازدید که مورد اعتراض خبرنگاران واقع شد این بود که وزیر راه در مقابل سئوال خبرنگار صدا و سیما که درباره چند موضوع خواست تا از وزیر مصاحبه بگیرد به خبرنگار رسانه ملی در مازندران گفت: اول بفرمایید خبر شما کی روی آنتن می رود اگر ساعت 2 بعد از ظهر روی آنتن می رود خوب است و مصاحبه می دهم.


وی تصریح کرد: زیرا دکتر احمدی نژاد خبر ساعت 14 بعد از ظهر را می بیند و معمولا خبر ساعت 21 را نمی بیند.


بهبهانی از نمایندگان مجلس حاضر در بازدید و معاونان خود خواست تا در محل مصاحبه حاضر شوند و به حرفهایی که در مصاحبه گفته می شود متعهد شوند.


  • پنجشنبه 25 تير 1388-0:0


    # نمیدونیم چی بگیم؟یک وزیر ادعای خدمت داشته و اینجوری پوز خبرنگاران و سایتهای خبری را می زنه به خاک این شوخی با مردم بد تموم میشه!!!این 8 متر هم دست گل معاونان خودشونه...وزیر اینقدر بی خبر....این طرف بخور بخور اون طرف آقارو خواب برده


    ©2013 APG.ir