تعداد بازدید: 2174

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 5 مرداد 1388-0:0

بازرس کردان

پس از اعلام سمت تازه علی کردان ، کوچک زاده -نماينده تهران-گفت:کردان هم دقیقا مثل مشایی است.


سايت هاي خبري اعلام کرده اند که حکم رئیس جمهور برای انتصاب علی کردان به عنوان بازرس ویژه رئیس جمهور به زودی صادر خواهد شد.

علی کردان که پیش از صادق محصولی به عنوان وزیر کشور در دولت نهم منصوب شده بود، پس از برگزاری جلسه استیضاح در مجلس شورای اسلامی از این مقام برکنار شد.

پیش از این گفته می شد که احتمال انتصاب کردان به معاونت اجرایی رئیس جمهور یا دبیر هیات دولت هم وجود دارد.


اما مهدی کوچک زاده -نماينده تهران- گفت:قطعا کردان هم یکی از کسانی است که دقیقا مثل مشایی سبب بروز اختلاف بین دوستداران ودلسوزان نظام می شود و از هم اکنون روشن است که چنین انتخابی از سوی احمدی نژاد انتخاب صحیحی نخواهد بود.


عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس احمدی نژاد را موظف به استفاده از معیار ذکر شده در نامه رهبری برای گزینش افراد در کابینه اش خواند و تصریح کرد : استفاده از کردان در کابینه دهم نیز مانند مشایی خلاف این معیار است و سبب بروز اختلاف در جبهه اصولگرایان خواهد شد.

وي به mehrnews گفت: احمدی نژاد باید طبق آنچه در نامه رهبر معظم انقلاب ذکر شده است ، افرادی را به عنوان اعضای کابینه خود انتخاب نماید که موجب وحدت وهمدلی در جبهه دوستداران رهبری و نظام شود نه اینکه افرادی انتخاب شوند که بین دلسوزان انقلاب اختلاف ایجاد کنند.

وی در عین حال تصریح کرد: البته ممکن است احمدی نژاد افرادی را که دارای شایستگی های گوناگون باشند اما فاقد ویژگی وحدت آفرینی باشند را انتخاب نماید که این مسئله به صلاح دولت و نظام نخواهد بود.



    ©2013 APG.ir