تعداد بازدید: 4089

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 5 مرداد 1388-0:0

باز هم لاريجاني ها

بعد از اعلام انتصاب قريب الوقوع صادق لاريجاني به سمت رياست قوه قضاييه،شنيده شده است نام باقر لاريجاني نيز در فهرست نامزدهاي پست وزارت بهداشت دولت دهم قرار گرفته است.


برخي اخبار غير رسمي حاکی از آن است که فعلا نام سه نفر برای تصدی پست وزارت بهداشت در دولت دهم، بیش از دیگر گزینه ها مطرح است که در این بین نام دکتر کامران باقری لنکرانی نیز به چشم می خورد.

به گزارش fardanews آنچه مشخص است تعدادی از نمایندگان طیف اصولگرای مجلس همچنان به ادامه حضور "لنکرانی" در این پست تاکید دارند و معتقدند او بهترین گزینه است ، با اين همه برخی دیگر از نمایندگان این طیف به " شهاب الدین صدر"، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و رئیس کل سازمان نظام پزشکی که عضو ارشد جبهه اصولگرایان متحد نیز به شمار می رود، برای نشستن بر صندلی وزارت بهداشت تمايل دارند.

اما گزینه اي که شاید چهره جنجالی نبوده اما از ظرفیت بالایی برای تصدی وزارت بهداشت برخوردار است،" باقر لاریجانی " است. او که در حال حاضر ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایران را عهده دار است، یکی از سه گزینه اصلی برای نشست بر صندلی وزارت بهداشت است.

البته "لاریجانی" نسبت به "صدر"، از مقبولیت نسبی در نزد جامعه پزشکی برخوردار است اما پیش بینی می شود اگر او بر مسند این وزارتخانه تکیه بزند، باید از هم اکنون شاهد کشمکش و موضع گیری های برخی انجمن های پزشکی نزدیک به شهاب الدین صدر با لاریجانی باشیم.


  • شنبه 24 مرداد 1388-0:0

    دیری نخواهد گذشت که تمام پستها مهم به عراقی های مقیم ایران داده خواهد شد چرا که ایرانی وطنفروش نمیشود حتی اگر آدم فروش باشد


    ©2013 APG.ir