دوشنبه 24 اسفند 1388-0:0

دست ها و نشان ها

در گفت وگوي نوروزي نادر دست نشان-سرمربي نساجي مازندران-با مازندنومه مطرح شد:ماهي 5 ميليون تومان حقوق مي گيرم-ماشينم را 60 ميليون تومان خريده ام-در خانه تکاني به همسرم کمک نکرده ام-از منزل پدرم تا استاديوم روپايي مي زدم-به فرزندانم 100هزار تومان عيدي مي دهم.


نادر دست نشان-سرمربي تيم نساجي مازندران- با خبرنگار مازندنومه درقائم شهر گفت و گو کرد.

در اين گفت وگوي نوروزي دست نشان به نکات جالبي از حاشيه هاي زندگي خانوادگي و ورزشي اش اشاره کرد که مهم ترين آن در پي مي آيد.

*تيم هايي که رفتم!

-تا سال 1380 سرمربي تيم نساجي مازندران بودم،سال82 به شهيدقندي يزد رفتم،سال 83 به پيام مشهد و 84 به مس کرمان رفتم.چهار ماه سرمربي تيم شهرداري بندرعباس بودم.سال 86 به پگاه رشت آمدم و سال87 هم به استيل آذين تهران منتقل شدم.در سال 88 نيز دوباره به قائم شهر برگشتم و سرمربي گري نساجي مازندران را پذيرفتم.

*با اين صداي گرفته!

-صداي گرفته ام به علت وضعيت تيم نساجي و داد و فريادهايي است که در تمرين و بازي ها مي زنم،اما تلاش مي کنم قلبم گرفته نباشد و با مردم مهربان باشم.

*همه فرزندان من!

-سه فرزند دارم؛پسر بزرگم الان سرباز است و در تيم مقاومت تهران(ليگ دسته دوم کشور) توپ مي زند،فرزند دوم ام دختر است که دانشجوي رشته تربيت بدني است و فرزند سوم من دانش آموزکلاس پنجم دبستان است.

*صدمتر تا استاديوم!

-چون منزل پدري ام در 100 متري استاديوم وطني قائم شهر قرار داشت،من وبرادرانم به فوتبال گرايش پيدا کرديم و من گاهي از منزل پدرم تا استاديوم روپايي مي زدم!الان زمين فوتبال رامکان مبارزه مي دانم و به اميد برنده شدن مي رويم تا دل مردم را شاد کنيم و آن ها بخندانيم.

*خانه تکاني هرگز!

-من موفقيتم را در زندگي مديون همسرم هستم، اما اصلا" فرصت ندارم به همسرم در کار خانه تکاني کمک کنم.البته اگر وقت بشود سعي مي کنم به ايشان کمک کنم.اين را هم بگويم که وظيفه خريد منزل در طول سال کلا" با من است.

*بهترين و بيشترين عيدي!

-خاطره اي که از عيدي گرفتن دارم مربوط است به دوران کودکي ام؛ کت و شلوار گران قيمتي را پدرم برايم خريد.من آن کت وشلوار را تنها در شب سال تحويل پوشيدم و ديگر نپوشيدم،به همين دليل هميشه پدرم مرا شماتت مي کرد که پولش را هدر داده ام!البته بهترين عيدي من تولد فرزند اولم سينا بود در 11 ارديبهشت سال1367.بيشترين عيدي اي هم که داده ام صدهزار تومان بوده که به فرزندانم داده ام.

*ماشين دست دوم60 ميليوني!

- ماشين من هيونداي شاسي بلند است که دست دوم خريدم و قيمت آن 60 ميليون تومان است.البته نوي اين مدل ماشين 72 ميليون تومان است.

*ماهي 5 ميليون تومان ناقابل!

-قراردادم با باشگاه نساجي 200 ميليون تومان و ماهانه 5 ميليون تومان حقوق است.

*400متر خانه!

خانه ام ويلايي است و 400 متر مساحت دارد.البته زيربناي منزلم200 متر است و بقيه اش حياط مي باشد.

*زير ابرو!

-اين پارگي زير ابرويم مربوط به زماني است که در يزد بودم.سنگي را يکي از تماشاگران به سوي يکي از مهمانان ما پرتاب کرد که به من خورد و اثرش هنوز باقي مانده.

*بيشترين بازيکن بومي!

-فوتبال مازندران نياز داردتيم نساجي به ليگ برتر برود.ما تنها تيمي در کشور هستيم که بيشترين بازيکن بومي را در اختيار دارد.