چهارشنبه 26 اسفند 1388-0:0

تا باد چنين بادا...

...ابراهیمی سکه های تودیعش را به خانه نبرد.(يادداشتي از عباس مهدوي،خبرنگار-ساري)


گویا خبرهاي پیرامون معاون سیاسی و امنیتی جوان استانداری مازندران تمامی ندارد. هادی ابراهیمی علاوه بر رویکرد سیاسی خود در استانداری به سایر عرصه ها هم توجه دارد و به مسائلي اقبال نشان می دهد که کمتر مدیر مازندرانی سر لوحه مدیریتش قرار داده است.

 ابراهیمی با وجود آنکه بهمن ماه از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به استانداری رفت، طی این مدت سعی کرد علاوه بر حوزه وظایف معاونت سیاسی و امنیتی ، در قالب یک مدیر مردمی ظاهر شود و خط مشی مهرورزانه دولت را عملی سازد.

حضور در یکی از بیمارستانهای ساری برای ترخیص نوجوانی که والدینش توان پرداخت هزینه های بیمارستان را نداشتند و رسیدگی به معیشت پدر و مادر سالخورده ای که فرزندشان جان خود را در راه نجات سه نفر از هموطنان در دریا، نثار کرد، از جمله مواردی است که این مدیر جوان مورد پیگیری قرار داد.

 تودیع ابراهیمی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، این هفته انجام گرفت و بسیاری از مدیران و کارکنان به رسم قدردانی و یادبود ، هدایای متعددی را به وی هدیه کردند.

سکه های بهار آزادی بخش عمده این هدایا را تشکیل می داد. معاون سیاسی – امنیتی استاندار مازندران پس از پایان آیین تودیع اش ، همان شب ، تمامی سکه های دریافتی را در آستانه سال جدید به کمیته امداد امام خمینی (ره) هدیه کرد تا در اختیار محرومان قرار گیرد.

خبرسازی ابراهیمی به همین جا ختم نمی شود. وی سه شنبه شب در برنامه جدید شبانه سیمای طبرستان با عنوان "بهارماه" حضور یافت.

 آقای معاون بر خلاف سایر مدیران استان، تمام دقایقی که میهمان این برنامه زنده بود، با گویش مازندرانی با مجری و مخاطبان گفتگو کرد.

ابراهیمی ساده وصمیمی پایبند فرهنگ بومی خود بود و بازهم تحسین مخاطبان شبکه طبرستان را برانگیخت .

 اشاره به این موارد مجیزگویی یک مدیر مازندرانی نیست.

پرداخت رسانه به مولفه های مردم محور و منطبق با آموزه های دینی و ایرانی مدیران را برخود فرض می دانیم و معتقدیم که در کنار نگاه منتقدانه باید معیارهای منصفانه را نیز تقویت و حمایت کرد.