يکشنبه 16 خرداد 1389-0:0

17 روز کما

 اصرار بر زایمان طبیعی در یکی ديگر از بیمارستان های مازندران حادثه آفرید و این بار زني 37ساله را برای مدت 17روز به کما برد.


 به گزارش مازندنومه این حادثه در حین زایمان دومین شکم مادري در بیمارستان ولیعصر قائم شهر اتفاق افتاد که منجر به مرگ مغزی نوزاد پسر شده است.

بر اساس اين گزارش،در حالي که مادر نوزاد به دلیل ضربه شدید جسمی،17 روز است که در بخش "آی سی یو"ي بیمارستان ولیعصر در حالت کما به سر مي برد(تا لحظه تنظيم خبر)،فرزندش نيز دربخش" آی سی یو"ي بیمارستان رازی قائم شهر بستری است.

 این مادر از نظر جسمي ضعیف است که به اصرار پزشک مربوط، خانم دکتر(ع)، تصميم گرفته شد نوزاد سه کیلو و200گرمي به طور طبیعی به دنیا بیايد که تزریق آمپول،باعث پاره شدن رحم مادر و ایجاد خونریزی شدید شده و این بی احتیاطی منجر به خارج کردن رحم مادر از بدن، توسط پزشکان می شود.

به گزارش خبرنگار ما مسئولان بیمارستان به دلیل خونریزی شدید، رحم مادر را از بدن وی خارج کرده که مادر نیز به دلیل نارسایی های خونی دچار سکته مغزی شده و هم اکنون حال وی نامناسب است.

 شنیده ها حاکی است "رقیه کجوری" -مادر نوزاد پسر- دوبار از طریق شوک به زندگی بازگشت.

 در روزهای گذشته ضریب هوشی بيمار سه بوده که در حال حاضر این روند به هفت رسیده است.

 خاطرنشان مي کنيم خانواده این بیمار به دلیل ترس از رسیدگی نشدن به وضعيت بیمارشان از پیگیری و مصاحبه با ما خودداري کردند.

گفتني است ماه گذشته نیز مشابه همین حادثه در بیمارستان آیت الله روحانی بابل اتفاق افتاد که گزارش مربوط به آن با عنوان "مرگ،پیش از تولد"، در همين سايت منعکس شد.