يکشنبه 21 شهريور 1389-19:47

يادمان نرود

بعد از درج خبر مازندنومه که در آن از بي اعتنايي به نخبه مازندراني گله شده بود،جمعي از مسئولان استان با عليرضا رضايي،دانشجوي نمونه کشوري در مقطع دکترا ديدار کردند.


گزارش "کسي ما را تحويل نمي گيرد"(http://www.mazandnume.com/?PNID=V11148)که درد دل يک جوان نخبه مازندراني و دانشجوي ممتاز دکترا و نفر اول دانشجويان نمونه کشوري بود،بازتاب جالبي در محافل رسانه اي و دستگاه هاي استان داشت.

ابتدا هادي ابراهيمي-معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران-پي گير قضيه و جوياي احوال اين جوان نخبه شد.

ابراهيمي سپس عليرضا رضايي را به ضيافت افطاري استانداري و به ميان مديران رسانه هاي مجازي آورد و دستوراتي را در همين راستا نيز صادر کرد.

در ادامه فرماندار نور هم پيرو پيگيري هاي معاون سياسي و امنيتي استاندار و تماس وي با ملکي،به صورت تلفني از رضايي دلجويي کرد و مدير شرکت توزيع برق منطقه اي غرب استان نيز از دانشجوي برتر کشور در مقطع دکتراي برق دعوت به همکاري کرد.

به گزارش مازندنومه بعد از نماز عيد فطر و صبح روز جمعه تعداد ديگري از مسئولان شهرستان نور از جمله احمد ناطق نوري-نماينده اين شهرستان در مجلس- و معاون فرماندار اين شهرستان در منزل پدري رضايي با وي ديدار وگفت وگو کردند.

در اين ديدار رييس دانشگاه آزاد نور به اين نخبه و مخترع و نويسنده نوري پيشنهاد کرد عضو هيئت علمي اين دانشگاه بشود.

در ديدار روز جمعه رييس اداره تعاون نور،بخشدار و تعدادي ديگر از مسئولان اين شهرستان حضور داشتند که به نوعي از عليرضا رضايي دلجويي و از تلاش هاي وي قدرداني کردند.