دوشنبه 2 اسفند 1389-18:53

حجازي می رود یا می ماند؟

چند عضو شوراي شهر ساري بيان داشتند:شایعه در زمینه تغییر شهردار زیاد است-حجازي به مرحله بازنشستگی رسیده است-هنوز به جمع بندی نرسیدیم.


 زمزمه هایی مبنی بر تغییر شهردار ساری از سوی شورای شهر وجود دارد که به پایان رساندن سریع جلسه علنی اين هفته شورای شهر و ادامه نشست به صورت غیرعلنی با شهردار ، این شائبه را دامن زد.

خبرنگار مازندنومه در این خصوص با چندتن از اعضای شورای شهر ساری گفت و گو کرد. فرامرز نقیبی  گفت : اعضای شورا هنوز در این رابطه به جمع بندی نرسیده اند.

وی با بیان اینکه شاید نظر برخی از اعضا به تغییر مدیریت در شهرداری ساری باشد یادآور شد: من هنوز به این نتیجه نرسیده ام.

جمال باقری در این رابطه به مازندنومه گفت:بعضی از اعضای شورا نقطه نظرات و انتقادهایی نسبت به شهردار داشتند اما هنوز به جمع بندی نرسیده اند.

وی با اشاره به اینکه این انتقادها قبلا هم مطرح بود یادآور شد: اعضای شورا گله هایی داشتند و می خواستند با شهردار صحبت کنند.

 این عضو شورا خاطرنشان کرد: اگر تصمیم به برکناری شهردار باشد اعضای شورا بدون حضور شهردار تصمیم می گیرند.

 وی با اشاره به اینکه شایعه در زمینه تغییر شهردار زیاد است افزود:شهردار برای دوره چهارساله انتخاب شده و اکنون که دوره شورا شش ساله شده بعضی دوستان زمزمه هایی مبنی بر تغییر شهردار در پایان مدت چهارسال خدمت دارند.

باقری با بیان اینکه شهردار ساری به لحاظ اداری به مرحله بازنشستگی رسیده خاطرنشان کرد: صحبت حول همین محورها بود ولی فعلا جمع بندی خاصی نشده است.

وی با اشاره به اینکه نظر برخی اعضا بر تغییر شهردار است گفت: استیضاح شهردار توسط برخی از اعضای شورا دو سال قبل هم مطرح بود.

 باقری با بیان اینکه اکثریت اعضای شورا باید در این زمینه به جمع بندی برسند افزود: در جلسه بعدی شورا این مسئله بررسی می شود.

سید علی بهروش هم در این خصوص با بیان اینکه به جمع بندی خاصی نرسیدیم تصریح کرد: در نشست غیرعلنی سه شنبه این مسئله مورد بررسی اعضای شورای شهر ساری قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای تغییر مدیریت در شهرداری پنج عضو شورا باید رای مثبت داشته باشند یادآور شد: هنوز به مرحله تصمیم گیری نرسیدیم.