چهارشنبه 25 اسفند 1389-22:7

7 سين 40 متري

در 7 ماه گذشته که شهر بدون شهردار اداره مي شد،مردم آمل انتقادات فراواني را به اعضاي شورا وارد کردند و آن ها را در قضيه تعيين شهردار ناتوان قلمداد کردند-بزرگ ترین سفره هفت سین مازندران در میدان قائم آمل رونمائی شد.(دو خبر از آمل)


شهر آمل حدود 7 ماه شهردار نداشت.طبق قانون شورای اسلامی شهر پس از 10 روز بايد نسبت به معرفی شهردار جدید اقدام می کرد که البته این کار صورت گرفت.

به گزارش عليرضاعزيزکمالي-خبرنگار مازندنومه در آمل- پس از معرفی شهردار به استانداری،طی نامه ای در تاريخ 31شهریور برخلاف نظر شورا عدم انطباق مدرک شهرداری معرفی شده از سوي استانداري اعلام شد.

بر اساس اين گزارش رئیس و سخنگوي شوراي شهر آمل به کرات در مصاحبه هاي خود بر ارسال نشدن جوابیه استانداري پافشاری و روي گزینه خود را تاکيد مي کردند.

به گزارش خبرنگار ما جلسات متعددي برگزار شد که بی ثمر ماند و در نهايت شوراييان فرد دیگری را معرفی کردند که بار هم مورد تائید واقع نشد.

 سرانجام سومین شهردار معرفی شده شورا مورد تائید قرار گرفت و احمدامیر سلیمانی به عنوان سي و هفتمين شهردار امل در روز 25 اسفندماه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی معرفی شد.

گفتني است در 7 ماه گذشته که شهر بدون شهردار اداره مي شد،مردم آمل انتقادات فراواني را به اعضاي شورا وارد کردند و آن ها را در قضيه تعيين شهردار ناتوان قلمداد کردند.اطلاع رساني شوراي شهر نيز درباره مسايل پيش آمده و معرفي شدن ديرهنگام شهردار ناکافي و غيرشفاف بود.

*بزرگترین سفره هفت سین مازندران در آمل رونمائی شد


با حضور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران،شهردار آمل و برخي از شهروندان آملي،بزرگترین سفره هفت سین مازندران در میدان قائم آمل رونمائی شد.

 احمد امیر سلیمانی -شهردارآمل- گفت: اين سفره در وسعت 40 متر مربع توسط كاركنان سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري آمل طراحي ، تهيه و آماده شده است .

 وي گفت : آمل اين افتخار را دارد كه در دومين سال پياپي اين حركت ملي را براي شهروندان و مسافران نوروزي انجام دهد.