يکشنبه 8 خرداد 1390-10:2

يوسفيان:خانمي کليه اش را فروخت تا جهيزيه دخترش را تامين کند

نماينده مردم آمل در مجلس گفت:روابط عمومی بانک ها به جای راهنمائی مردم به تبلیغ پول در آوردن می پردازند-خانمي در بانک اما و اگر مي شنود و مجبور مي شود کليه اش را بفروشد تا جهيزيه دخترش را جور کند/(گزارشي از همايش مديران روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي آمل)


روز گذشته همایش مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرائی استان و شهرستان آمل برگزار شد.

به گزارش عليرضا عزيزکمالي-خبرنگار مازندنومه در آمل- فرماندار اين شهرستان با بيان اين که در عصر ارتباطات و اطلاع رسانی هستيم،گفت:اگر مدیران ما با این موضوع ارتباط نداشته باشند، قطعا از بسیاری از امور عقب مي مانند.

یدالله اکبرزاده با اشاره به اين که مديران روابط عمومی را فقط در حد نصب پارچه و...نبینند،تصريح کرد:اگر روابط عمومی خوب عمل نکند مردم نسبت به آن دستگاه بی اعتماد می شوند.

در ادامه نشست نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر بانک ها بتوانند با آگاهی واطلاع رسانی مردم را در جریان امور قراردهند،مشکلات کمتری خواهیم داشت،گفت: متاسفانه روابط عمومی بانک ها به جای راهنمائی مردم به تبلیغ پول در آوردن می پردازند و آنچه آلان در جامعه بانکی اتفاق می افتد به خاطر نبود آگاهی مردم است.

 وی افزود: خانمی برای تهیه جهیزيه دخترش به بانک مراجعه می کند،اما آن قدر اما و اگر فراوان است و سرگردان می شود که مجبور می شود کلیه خودش را بفروشد تا برای دخترش جهیزيه تهیه کنند.

عضو کميسيون حقوقي مجلس با بيان اين که همین بانک به هر که دلش خواست وام می دهد،ادامه داد: واقعا انصاف ما کجا رفته؟ امر به معروف کجارفت؟روابط عمومی بانک ها کجا رفتند؟

سخنران بعدي نشست کمال رستمعلی -رئیس روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران-بود که گفت: هر چه به مردم اطلاعات بدهیم جلوی تخلفات گرفته می شود.

 مجید نیکجو م-دیر روابط عمومی شهرداری آمل-هم به نمایندگی از مدیران روابط عمومی شهرستان با اشاره به مشکلات موجود بر سر راه روابط عمومی ها گفت: متاسفانه برای برنامه های آموزشی که نیاز امروز جامعه ماست،باید با پرداختن پول به رسانه ملی حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ما در پایان مراسم به مدیران برتر روابط عمومی لوح قدرداني و هدایایي اهدا شد.