چهارشنبه 16 شهريور 1390-22:25

صالح زاده:سیاه رود را زیبا رود کرديم

شهردار قائم شهر گفت:در گذشته از رودخانه سیاه رود و حریم آن به عنوان یک چالش مهم شهری یاد می شد،اما امروزه این منطقه به یک مکان امن و مناسب برای مردم قائم شهر و نیز جذب گردشگر مبدل شده است.


 به گزارش سکينه مريخ-خبرنگار ما در قائم شهر-شهردار قائم شهر با اشاره به نازیبا بودن محیط اطراف رودخانه سیاه رود که از درون بافت عبور می کرد و نقطه ضعف اين شهر محسوب مي شد،گفت: با اجرای طرح های عمرانی و خدماتی توسط شهرداری شاهد هستیم که این منطقه به قطب گردشگری مبدل شده است.

 وی گفت : در گذشته از رودخانه سیاه رود و حریم آن به عنوان یک چالش مهم شهری یاد می شد،اما امروزه این منطقه به یک مکان امن و مناسب برای مردم قائم شهر و نیز جذب گردشگر مبدل شده است.

 صالح زاده عنوان کرد:ایجاد پارک و فضای سبز ، استقرار وسایل ورزشی ، ایجاد مبلمان شهری و استقرار آلاچیق برای استقرار افراد و مسافران از جمله فعاليت هاي شهرداری قائمشهر در ساماندهی محیط حاشیه رودخانه سیاه رود است.

شهردار قائم شهر گفت:سیاهرود که قبلا به دلیل آلودگی و لجن زار دچار حریق می شد و حریمش نقطه ضعف قائم شهر بود، امروز به زیبا رودی تبدیل شده که می توان از آن به عنوان یک فرصت برای جذب گردشگر نام برد.

وی با بيان اين که پل معلق حریم سیاهرود به طول 35 متر، به ارتفاع 1.4 متر و با هزینه ای بالغ بر160 میلیون ریال احداث شده است،تصريح کرد. این پل به منظور اتصال قسمت شمالی و جنوبی سياه رود اجرا شده که دارای کنف های اشباع شده با قابلیت ماندگاری طولانی جهت حفاظت جانبی عابران است.