شنبه 23 مهر 1390-10:9

قاسمي:اختلاس لکه ننگي براي بانک هاي کشور است

خطيب نماز جمعه ساري گفت:توقع مردم مازندران از وزیر مازنی ورزش زیاد است/در شان و منزلت ایرانی نیست که هنگام نماز و عبادت،وقت را در بازار سپری کند/ولیمه و چشم و هم چشمی ها،خانواده ها را زمین گیر کرده است/اگر گرانی و بیکاری وجود دارد اما انقلاب را دوست داریم/دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند/99 درصد مردم آمریکا مخالف سیاست های این کشورند.


 به گزارش مازندنومه،حجت الاسلام محمد قاسمی-امام جمعه موقت ساري- در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته ساري یادآور شد‌: اخیرا مازندران سه شهید در درگیری با گروهک تروریستی پژاک داشته و استدعا دارم مدیران به دیدار خانواده این شهدا بروند.

 قاسمی با با بیان اینکه شهدا رفته اند تا انقلاب بماند، خاطرنشان کرد:‌چقدر قدردان و قدرشناس خانواده شهدا بوده ایم؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود ، با اشاره به اینکه ایران جزء کشورهای جوان در دنیا است ، افزود:‌مسئولان نظام و متولیان ورزش کشور در این زمینه مسئولیت سنگینی بر دوش دارند.

 قاسمی با بیان اینکه روز ورزش و تربیت بدنی به معنای دیگر روز جوان است ، گفت:‌باید به نکات تفریحی و ورزشی جوانان دقت شود و توقع مردم مازندران از این وزیر مازنی زیاد است.

امام جمعه موقت ساري با اشاره به اینکه جوانان مازندران در میدان های ورزشی در مقابل رژیم اشغالگر قدس حاضر به مبارزه نشدند ، تصریح کرد:‌این موضوع مسئولیت متولیان ورزش کشور و استان را زیاد می کند.

 قاسمی در ادامه به اشاره به موسم حج و سخنان مقام معظم رهبری در میان کارگزاران حج ، که فرموده بودند:« حاجی های ما در بازارها قدم نگذارند» اظهار داشت:‌در شان و منزلت ایرانی نیست که هنگام نماز و عبادت ، وقت را در بازار سپری کند.

وی با بیان اینکه ولیمه در دین سفارش شده ، خاطرنشان کرد‌:اما در چند سال اخیر این ولیمه ها و چشم و هم چشمی ها ، خانواده ها را زمین گیر کرده و حجاج باید متوجه این موضوع باشند.

به گزارش خبرنگار ما،خطیب موقت نماز جمعه مردم ساری با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه ، ادامه داد:‌حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار کرمانشاه در خیابان ها و ورزشگاه ،گوشزدی برای دشمنان داخلی و خارجی انقلاب بود تا اعلام کنند که ما هنوز پیرو رهبری هستیم و اگر گرانی ، بیکاری و مشکلات وجود دارد اما ما انقلاب را دوست داریم.

 قاسمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری 2 بار به موضوع اختلاس اخیر اشاره داشتند، یادآور شد:این موضوع لکه ی ننگی براي بانک های کشور است و اصلا چرا این موضوع اتفاق افتاد؟

وی با اشاره به اینکه جوانی برای دریافت وام 500 هزار تومانی باید چند ضامن معرفی کند، گفت:اما این اختلاس اتفاق افتاده و دل اقشار مختلف جامعه را خدشه دار کرده است که طبق دستور مقام معظم رهبری باید برخورد قاطع صورت گیرد و هر کسی که در این اختلاس دست داشته باید به گونه ای برخورد شود که عبرتی برای دیگران باشد.

قاسمی با بیان اینکه اشاره به تفاوت های ایران و سایر کشورها از دیگر نکات سخنان مقام معظم رهبری است ، ادامه داد:‌دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و ناتوی فرهنگی هم کارساز نخواهد بود.

وی با اشاره به جریان وال استریت و حمله نظامی آمریکا به افغانستان و عراق ، خاطرنشان کرد:‌99 درصد مردم آمریکا مخالف سیاست های این کشور هستند.