يکشنبه 23 بهمن 1390-23:38

صابری:تخلفات انتخاباتي،دون شان نامزد اصولگراست

مسئول امور انتخابات جبهه متحد اصولگرایان مازندران گفت:لیست جبهه متحد اصولگرایان در استان تغییر نمی کند/از این لیست دفاع می کنم/‌از ابتدا هم بنابر این بود که تهران در لیست استان ها دخالت نکند/با تمام وجوه از این افراد دفاع نمی کنیم/ما تنها می توانیم نسبت به تخلفات انتخاباتی تذکر بدهیم.


مازندنومه:مسئول امور انتخابات جبهه متحد اصولگرایان مازندران در گفت و گوی تلفنی به کلثوم فلاحي-خبرنگار مازندنومه- گفت: لیست جبهه متحد اصولگرایان در استان تغییر نمی کند.

علی صابری با اشاره به اینکه از این لیست دفاع می کنم ، تصریح کرد:این لیست دستکاری نمی شود.

صابری با بیان اینکه جبهه متحد اصولگرایان در استان باید تا دوازدهم بهمن، اصولگرایان را معرفی می کرد که این کار را انجام دادیم و تا هفدهم هم وقت داشتند که نظرسنجی کرده و اعلام نظر کنند، اظهار داشت:در استان با توجه به همه جوانب ، تصمیم گیری شد.

وی یادآور شد:‌به عنوان دبیر جامعه اسلامی مهندسین به لیست جبهه متحد اهمیت می دهم.

صابری ادامه داد:‌از ابتدا هم بنا بر این بود که تهران در لیست استان ها دخالت نکند،چون ما چارچوب ها را در انتخاب افراد رعایت کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که چنانچه افراد معرفی شده در لیست جبهه متحد نسبت به تبلیغات پیش از موعد اقدام کنند(مانند تبلیغات یک نامزد اصولگرا در راهپیمایی 22 بهمن ساری) ، رفتار جبهه با این افراد چگونه خواهد بود ، بیان داشت:جبهه،مدافع همه رفتارهای این کاندیداها نیست.

صابری خاطرنشان کرد: با تمام وجوه از این افراد دفاع نمی کنیم ، ما تنها می توانیم نسبت به تخلفات انتخاباتی تذکر بدهیم اما نمی توانیم تضمین کنیم که به گفته های ما عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری و هیات نظارت باید جلوی تبلیغات زودهنگام کاندیداها را بگیرد ، گفت:هنوز رد و تایید صلاحیت ها به اتمام نرسیده و کاندیداها باید بدانند این رفتار در تایید یا رد صلاحیت آنها تاثیرگذار خواهد بود.

مسئول امور انتخابات جبهه متحد اصولگرایان مازندران ، بیان داشت:ما در برابر رفتار کاندیداها ضمانت اجرایی نداریم و هیات نظارت باید در این زمینه اقدام کند اما تخلف های این چنینی دون شان یک اصولگرا است.

گفتني است صابري درباره برخي انتقادهای صورت گرفته از فهرست جبهه متحد و قرار گرفتن بعضی نام ها در لیست،توضيحات دیگري هم به مازندنومه داد که به دلیل درخواست وي ، از رسانه ای کردن آن ها معذوریم.